همدلی در تحقق سیاستهای سازمانی در اولویت کاری قرار دارد

23:30 - 13 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۲۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس زندان بابل در نخستین جلسه شورای اداری بر یکدلی و همدلی کارکنان در جهت تحقق شعار سال ۱۳۹۵ تأکید و رسیدگی به امور زندانیان را از اولویت کاری برشمرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی بهه نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان مازندران، اولین جلسه اداری زندان استان مازندران در سال ۱۳۹۵ با حضور رئیس و جمعی از کارکنان و مسئولین واحدها برگزار شد.
علی اکبر جعفرزاده، رییس زندان مازندران ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نوی شمسی و فرارسیدن بهار طبیعت، ابراز محبت، همدلی و اجر نهادن  همدیگر را یکی از راه‌های پیشبرد اهداف اداری و انسانی دانست.
وی گفت: اتمام یک سال و شروع سالی جدید هشداری است به همه انسان ها که آن ها را به گذر عمر توجه دهد و بایستی به نحو احسن از عمر خود بهره برداری کرد.
جعفرزاده سال گذشته را برای اداره زندان بابل سالی خوب و پر از تجربه های موفق توصیف کرد و با اشاره به جایگاه این زندان در استان و کشور از تلاش های کلیه کارکنان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در سال جدید مجدانه در راستای سیاستهای سازمانی گام برداشته و برای خدمت به مردم آماده باشیم .
رییس زندان بابل با اشاره به شعار سال ۱۳۹۵ که از طرف مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «حفظه الله » به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شد، بیان کرد: تمام دستگاه های اجرایی کشور باید در تحقق این شعار همت گمارند و در این میان زندانها نیز می توانند از طریق جلوگیری از اسراف و تبذیر و همچنین ارتقاء فرصت های شغلی و حرفه آموزی برای زندانیان و نیز افزایش راندمان کاری پرسنل نقش موثری ایفاء کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *