تکه تکه کردن جسد معشوق توسط عاشق پس از 18 سال دوستی

5:10 - 12 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۰۸۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
کشف دست و پای یک زن در سطل زباله ای در تهران کافی بود تا پرونده جنایی تراژدیکی را پیش روی کاراگاهان پلیس قرار دهد.
به گزارش خبرنگار ،یکی از جنجالی ترین خبرهای جنایی پایتخت قتل دختر 36 ساله به دست مرد مود علاقه اش بعد از 18 سال دوستی بود. در این پرونده که 29 بهمن امسال همزمان با کشف دست و پای یک زن در سطل زباله ای در منطقه یوسف آباد آغاز شد مرد 44 ساله به نام جواد متهم است که دختر مورد علاقه اش را پس از قتل به خانه ای در منطقه ایوانکی برده و پس از مثله کردن جسد ان را در سطل زباله ای در منطقه یوسف آباد تهران رها کرده است.
 
رسیدگی به این پرونده اواخر بهمن با شکایت خانواده دختر جوانی به نام مریلا واعلام مفقود شدن او در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قار گرفت. خانواده مریلا مدعی بودند او روز پنج شنبه از خانه خارج شده اما بعد از دو روز به خانه بازنگشته است. در زمان اعلام شکایت ماموران متوجه همراهی مرد غریبه ای با خانواده دختر 36 ساله شده و به او مظنون شدند اما پدر مریلا ادعا کرد جواد از دوستان خانوادگی آنها است و امکان ندارد او نقشی در گم شدن دخترش داشته باشد.
 
در حالیکه تحقیقات بای شناسایی و مشخص شدن وضعیت مریلا ادامه داشت ماموران از کشف جسد دست و پای یک زن داخل سطل زباله محله یوسف آباد قرار گرفتند. با حضور تیم حنایی آنها با دست و پای یک زن که داخل نایلون مشکی پیچیده شده بود روبرو شدند.
 
بررسی های دست و پای کشف شده نشان می داد لاک قرمز رنگی روی ناخن ها وجود دارد. در ادامه ماموران متوجه شدند دست و پای کشف شده با مشخصات مریلا که سه روز قبل گم شده است مطابقت دارد.
 
با کشف جسد مریلا تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز شد و اینبار نیز جواد در مظان اتهام قرار گرفت و دستگیر شد. با دستگیری مرد برج ساز او بدون هیچ مقاومتی به قتل مریلا اعتراف کرد و گفت: من و مریلا 18 سال قبل با هم آشنا شدیم و من او را در خیابان سوار کردم. در این مدت ما با هم ارتباط داشتیم و 7 سال قبل قصد ازدواج داشتیم که موفق به این کار نشدیم اما ارتباط ما حفظ شد. من بسیار مثبت هستم و روز جنایت با مریلا به کله پزی رفتیم. وقتی  سوار ماشین شدیم او شروع به فحاشی کرد که من متعجب شدم از او خواستم آرام بنشیند اما شروع به فحاشی به مادرم کرد. من روی مادرم حساسم به همین خاطر جلوی دهانش را گرفتم که بعد از دو دقیقه کبود و بیهوش شد.
 
فهمیدم او مرده است. مغزم از کار افتاده بود. من دختر مورد علاقه ام را کشته بودم. نمی دانستم چه می کنم. سه ساعت من خودم نبودم. با جسد مریلا به ایوانکی رفتم و بعد با چاقو جسدش را به دو قسمت تقسیم و درون دو نایلون گذاشته و در محله یوسف آباد رها کردم. من 18سال او را دوست داشتم و عاشقانه هر  کاری لازم بود برایش انجام دادم. حتی به خانواده اش کمک می کردم اما یک لحظه عصبانیت از من قاتل ساخت.
 
با اظهارات قاتل عاشق پیشه او صحنه جنایت را بازسازی کرد و تحقیقات همچنان برای شناسایی و کشف قسمت دوم بدن زن 36 ساله ادامه دارد.
 
کشف دست و پای دختر جوان و اعترافات عاشقی که پس از 18 سال دوستی عشقش را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود باعث شد این پرونده جزو پرونده های جنجالی سال 94  در تهران شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *