وظیفه دستگاه قضا ایجاد امنیت و نظم در جامعه است

21:30 - 11 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۰۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
میلانلوئی گفت: مجموعه قضایی یک خانواده است که وظیفه آن ایجاد امنیت و نظم در جامعه است. لذا کار و برنامه های ابلاغی به مجموعه زندانها و دادگستری کمک به ارتقاء نظم و آرامش در جامعه است که این امر فقط با تعامل و همکاری بین واحدهای مربوطه میسر می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، موسوی ثانی رئیس زندان شهرستان قاینات، با حضور در دادگستری این شهر با میلانلوئی رئیس دادگستری و خزاعی دادیار ناظر بر زندان شهرستان دیدار کرد.

موسوی ثانی در این دیدار که به همراه جمعی از مسئولین زندان بود ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هدف از این دیدار را علاوه بر تبریک اعیاد، تعامل بیشتر بین این دو دستگاه عنوان کرد.

موسوی ثانی به موضوعات روند رسیدگی به پرونده زندانیان بلاتکلیف، برنامه حضور قضات در زندان، مسائل و مشکلات مربوط به زندان و… اشاره کرد و گفت : باید با تعامل بین دو دستگاه به موضوعات اشاره شده بیشتر توجه کرد.

میلانلوئی نیز در این دیدار گفت: مجموعه قضایی یک خانواده است که وظیفه آن ایجاد امنیت و نظم در جامعه است لذا کار و برنامه های ابلاغی به مجموعه زندانها ودادگستری کمک به ارتقاء نظم و آرامش در جامعه است که این میسر نمی گردد مگر با تعامل و همکاری بین واحدهای مربوطه.

وی اظهار کرد: با همکاری و تعامل دوسویه امسال الحمدلله نسبت به سال گذشته حدود بیش از  ۵۰ درصد مرخصی به زندانیان واجد شرایط اعطاء شد که این دلسوزی مجموعه دستگاه قضایی شهرستان برای افراد به خطا رفته جامعه را نشان می‌دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *