زعفرانی‌ها کار تصویربرداری را به پایان رساندند

10:17 - 10 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۳۵۹۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» گفت‌:تصویربرداری با حضور تمام بازیگران اصلی در لوکیشن خانه ناصر و نسرین به پایان رسید.
زعفرانی‌ها کار تصویربرداری را به پایان رساندندبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ایرج محمدی تهیه كننده سریال نوروزی «زعفرانی» با اعلام خبر پایان ضبط این سریال گفت: تصویربرداری سریال نوروزی شبكه دو سیما با حضور تمام بازیگران اصلی در لوكیشن خانه ناصر و نسرین به پایان رسید.
 
وی ادامه داد: در قسمت پایانی قصه در شش ماه بعد از زمان حال روایت می‌شود و اتفاقاتی جدید در روند داستان خواهد افتاد كه بخش هایی از آن توسط هلی شات تصویربرداری شده است.
 
این تهیه كننده همچنین درباره آخرین ساخته خود بیان داشت: امیدوارم سریال «زعفرانی» در ارتباطش با مخاطب به خوبی عمل كرده و او را تا الان راضی نگه داشته باشد. من نیز از همكاری با این گروه بسیار خوشحالم و امیدوارم تا در كارهای بعدی بتوانیم تجربیاتی دیگر را با یكدیگر رقم زنیم.
 
بنا بر این گزارش تاكنون بازیگرانی چون ستاره اسكندری در نقش نسرین، مهدی هاشمی در نقش ناصر،نرگس محمدی(مینا)، حدیث میرامینی(شكوفه، عروس خانواده)، حسام محمودی(پسر ناصر و نسرین)، شیدا خلیق(مریم دختر خانواده)، سید مهرداد ضیایی،مهران احمدی،هادی كاظمی، مقابل دوربین زعفرانی قرار گرفته‌اند.
 
در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است كه: 99 درصد، كمی بیشتر و كمتر فرقی نمی‌كند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین كه زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یك دشمن...
 
سریال «زعفرانی» به تهیه كنندگی ایرج محمدی، كارگردانی حامد محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سعید جلالی برای ایام نوروز شبكه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *