استمرار هوای پاک در تهران/ اول فروردین، پاک ترین روز سال

11:13 - 07 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۸۶۰
تهران در 6 روز اول فروردین امسال از نظر کیفیت هوا سه روز را سالم و سه روز را پاک پشت سرگذاشت.
به گزارش گروه جامعه ، لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: 6 روز اول فروردین امسال از نظر کیفیت هوا مشابه سال گذشته بوده و در مجموع 3 روز با هوای پاک و 3 روز با هوای سالم در تهران ثبت شده است. این شرایط دقیقا مشابه شرایطی است که در 6 روز نخست سال 94 هم ثبت شده بود و در آن زمان هم 3 روز سالم و 3 روز ثابت ثبت شده بود.

وی گفت: کمترین شاخص کیفیت هوا و به عبارت دیگر کمترین غلظت آلاینده ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون در فروردین امسال تاکنون، در روز اول فروردین در تهران ثبت شده است. بر اساس اطلاعات حاصل از ایستگاه ها، کیفیت هوای تهران در روزهای اول، دوم و پنجم در شرایط پاک و در روزهای سوم، چهارم و ششم در شرایط سالم قرار داشته است.

نظری افزود: شاخص کیفیت هوا در اولین روز سال با عدد 35 ثبت شده، دومین روز 46، سومین روز 79، چهارمین روز 53، پنجمین روز 44 و در ششمین روز هم 63 بوده است.

به گفته سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوا با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی در تهران و شرایط ناپایدار جوی و همچنین کاهش تردد در شهر پیش بینی می‌شود کیفیت هوای پایتخت همچنان در شرایط مطلوب باقی بماند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *