لشکر فقرا در سرزمین ملکه !

15:19 - 06 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۷۷۰
شمار بی‌خانمان ها در انگلیس در طول پنج سال، سی و سه درصد افزایش یافته است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت معضل بی خانمانی در انگلیس رو به افزایش است و آمارهای جدید نشان می‌دهد از سال 2010 میلادی تاکنون، شمار افراد بی‌خانمان پذیرش شده در این کشور، سی و سه درصد افزایش داشته است.

بدین ترتیب، دولت انگلیس تحت فشار بیشتری قرار دارد تا در این زمینه اقدام کند. ارزیابی مرکز «شِلتر» Shelter براساس تازه‌ترین آمارهای رسمی نشان می‌ دهد در سال 2015 میلادی، شمار کل خانوارهایی که به عنوان بی‌خانمان پذیرش شده اند، شش درصد افزایش داشته است.

افزون بر این، شمار خانواده‌های بدون سرپناهی که کودکان وابسته به خود دارند نیز در همین مدت هشت درصد افزایش داشته است. 

در سال 2015 میلادی، از دست دادن ملک استیجاری هنوز هم بزرگترین علت بی خانمان شدن افراد در انگلیس بود و شوراهای شهر به هفده هزار خانوار انگلیسی اخراج شده از املاک اجاره ای شخصی، سرپناه موقت دادند.

طبق اعلام مرکز «شلتر»، در سال 2015 میلادی، پنجاه و شش هزار نفر در انگلیس به عنوان بی خانمان پذیرش شدند که این رقم در مقایسه با سال 2010 میلادی، سی و سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

با افزایش شمار بی‌خانمان ها در انگلیس، وزرای این کشور با درخواست های فزاینده ای روبرو شدند که مانند دولت ولز، شوراهای شهر را به لحاظ قانونی در خصوص کمک به افراد دچار بحران مسکن، ملزم کنند.

آمارهای رسمی جدید در ولز نشان می‌دهد شمار افراد بی خانمان در نه ماه گذشته، شصت و هفت درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *