از اعلام جرم دادستانی تا پایان رجزخوانی‌های «شاه مازندران»/ متهم در مخفیگاهش به تله افتاد

3:45 - 09 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۰۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اوایل بهمن ماه سال گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد.
به گزاش خبرنگار حقوقی و قضایی ،  اوایل بهمن ماه سال گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد. این فرد که خود را به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، پس از انتشار این کلیپ متواری شد و بر همین اساس دادستان از مردم خواست که درصورت شناسایی متهم به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.

دادستان بابل در این رابطه به ، گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفی گاه این فرد صادر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *