صلح و سازش 298 زوج متقاضی طلاق در مراکز مشاوره

14:15 - 03 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۰۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علیمحمدی گفت: از ابتدای سال 94 قبل از کلیه ازدواج‌های صورت گرفته در مرکز استان، آموزش‌ مهارت‌های زندگی صورت گرفته است. بدین ترتیب مطابق آمار 4078 نفر از جوانان در مرکز استان، آموزش‌های قبل از ازدواج را دیده‌اند.
«عبدالرضا علیمحمدی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری، در موضوع بحث خانواده در سال 94 حداقل دو برنامه شاخص داشت. یکی اجباری شدن آموزش‌های زندگی قبل از ازدواج در مرکز استان و دیگری احداث کلینیک‌های مشاوره قبل از طلاق در کنار دادگاه‌های خانواده است.

وی افزود: از ابتدای سال 94 قبل از کلیه ازدواج‌های صورت گرفته در مرکز استان، آموزش‌ مهارت‌های زندگی صورت گرفته است. بدین ترتیب مطابق آمار 4078 نفر از جوانان در مرکز استان، آموزش‌های قبل از ازدواج را دیده‌اند.

معاون اجتماعی دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین پرونده‌های طلاق نیز در مرکز کلینیک مشاوره خانواده مطرح شده است که از این طریق تعداد کل زوجینی که در مراکز مشاوره و مداخله در طلاق، در مرکز استان، به سازش رسیده‌اند، 298 زوج هستند.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله در سال 95 آموزش‌های قبل از ازدواج را در یکی دیگر از شهرستان‌های بزرگ استان (شهرستان بروجن) در دستور کار قرار خواهیم داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *