21 یادمان آماده پذیرایی از زائران در استان خوزستان هستند

21:40 - 01 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۱۵۷۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در یک دهه گذشته زائران مناطق عملیاتی راهیان نور و یادمان‌های دفاع مقدس از 400 هزار نفر در سال به بیش از 5 میلیون نفر رسیده‌ است.
21 یادمان آماده پذیرایی از زائران در استان خوزستان هستندبه گزارش گروه سیاسی ، سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه 80 درصد جمعیت زائران مناطق عملیاتی راهیان نور را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: در یک دهه گذشته زائران مناطق عملیاتی راهیان نور و یادمان‌های دفاع مقدس از 400 هزار نفر در سال به بیش از 5 میلیون نفر رسیده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه مقابله با جنگ فرهنگی دشمن یکی از اهداف برگزاری اردوهای اردوهای راهیان نور است، افزود: شعار امسال راهیان نور "ما آماده‌ایم" است.

وی همچنین با بیان اینکه در استان خوزستان 21 یادمان آماده پذیرایی از زائران هستند، گفت: در مجموع 50 یادمان در 7 استان عملیاتی راهیان نور کشور فعال هستند.

ادیبی در پایان با بیان اینکه رویش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی را با جدی گرفتن راهیان نور می‌توان گسترش داد، عنوان کرد: با تاسی از سبک و سیره زندگی شهدای دفاع مقدس می‌توانیم تمدن نوین اسلامی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *