رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید بر تامین امنیت ساکنان مسکن مهر شهر جدید پردیس

16:04 - 28 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۱۱۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر پردیس بازدید کرد اما در این برنامه، خبری از مدیرعامل سابق عمران این شهر نبود.
به گزارش گروه اقتصاد ، دیروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه چند تن از اعضای هیئت مدیره شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران از سایت‌های مسکن مهر شهر پردیس بازدید کرد.
 
آخوندی پس از بازدید از مسجد جامع٬ تونل سلام و محله ایران‌شهر مسکن مهر شهر جدید پردیس بر تامین امنیت ساکنان فازهای 9 و 11 مسکن مهر شهر جدید پردیس به دلیل دوری از مرکز شهر٬ به مسئولان محلی تاکید کرد.
 
وی همچنین از پروژه در حال ساخت تونل سلام به طول 800 متر، محله ایرانشهر (فاز 11 شهر جدید پردیس)، مجتمع‌های تجاری٬ مسکونی و کلانتری فاز 11 دیدن کرد.
 
نکته جالب توجه در این بازدید غیبت حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران پردیس است. در عکس‌های منتشر شده از این بازدید حسن ولی‌پور مدیرعامل سابق عمران پردیس (عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید)در حال ارائه توضیحاتی برای وزیر راه و شهرسازی است.
 
طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین پردیس، محمود میریان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سلیم‌بهرامی عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس از جمله افرادی هستند که وزیر راه و شهرسازی را در بازدید از پردیس همراهی کرده‌اند.
 
یکی از دلایل عدم حضور مدیرعامل شرکت عمران پردیس، غیرمنتظره بودن سفر آخوندی به این شهر اعلام شده است. قرار بود در دهه فجر امسال 4500 واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شود، اما این برنامه در دو روز مانده به سال 95 هنوز اجرایی نشده است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *