آموزش مستمر و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه سربازان وظیفه

22:20 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۶۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدیاری مدیر کل زندان های همدان در نشست تخصصی با فرماندهان یگان حفاظت اداره کل زندان‌های همدان بر آموزش مستمر و برگزاری کلاس های آموزشی ویژه سربازان وظیفه تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، نشست تخصصی مدیر کل زندان های همدان با فرماندهان یگان حفاظت با حضور مدیر کل ، معاون اجرایی و فرماندهان یگان حفاظت اداره کل زندان های همدان با محوریت تمهیدات امنیتی پایان سال در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل زندان های همدان به ارائه نکاتی امنیتی پرداخت و رهنمودهای لازم را در این خصوص به افراد حاضر در جلسه ارائه کرد.

محمد یاری در این جلسه با تاکید بر برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام ، عقیدتی و فرهنگی برای سربازان وظیفه خطاب به فرماندهان یگان حفاظت گفت : کلاس های آموزشی را به صورت مستمر برای سربازان وظیفه برگزار کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال افزود: در این راستا فرماندهان یگان حفاظت باید با آگاهی کامل، تمهیدات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به کار ببندند.

محمدیاری همچنین بازرسی از بندهای زندان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود : در بازرسی ها نباید دچار روزمرگی شوید و نباید حساسیت ها کم شود و وسایل اضافی از بندها خارج شود.
 
گفتنی است در این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطرح شده درنشست پرداختند و راهکارهای خود را ارائه کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *