رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد قاطع با تغییرات غیر قانونی اراضی كشاورزی

15:19 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۵۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
علی انجم روز گفت: با تغییرات غیر قانونی كاربری اراضی كشاورزی و تصرفات اراضی ملی برخورد قاطع قضایی خواهد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، احمد علی انجم روز در جلسه شورای حفظ حقوق  بیت المال شهرستان جیرفت گفت: با تغییرات غیر قانونی كاربری اراضی كشاورزی و تصرفات اراضی ملی برخورد قاطع قضایی خواهد شد.
رئیس دادگستری جیرفت اضافه کرد: تمام سازمان ها و نهاد های متولی امر حفاظت از اراضی دولتی بایستی با اعلام لیست های كشیك خود، آمادگی لازم را در جهت حفظ اراضی ملی به عمل آورند.
این مقام قضائی تصریح كرد: منابع طبیعی امانت الهی در دست بشر است و بایستی امانت دار خوبی برای نسل های آینده باشیم و ضرورت دارد همگان در حفظ و نگهداری این موهبت الهی كوشا باشند.

وی افزود: كلیه اعضائ شورای حفظ حقوق بیت المال در ایام تعطیلات نوروز در جهت پیشگیری از تعدی و تصرفات غیر قانونی افراد سود جو حساسیت لازم به كار گیرند و هر گونه كوتاهی در این خصوص قابل گذشت نمی باشد چرا كه مردم نظاره گر هستند.

انجم روز افزود: بایستی اداره جهاد كشاورزی جیرفت در خصوص تغییرات كاربری اراضی كشاورزی اقدام قانونی به عمل اورد و اقدامات انجام شده را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان ارائه نماید.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت گفت: اداره منابع طبیعی نسبت به تعیین حدودات اراضی ملی اقدام و در خصوص متصرفین خارج از میزان واگذار شده های قانونی اقدام لازم را به عمل اورد.

وی در پایان از عوامل منابع طبیعی و مسكن وراه وشهرسازی به لحاظ فعالیت خوب وشایسته انها در سال 1394 كه تصرفات غیر قانونی را كنترل كردند تقدیر وتشكر كردو خواستار همكاری همه مردم در جهت حفظ انفال گردید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *