اقتدار ایران مهمتر از لیگ قهرمانان آسیا است/ زیر بار حرف زور نرویم

11:55 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۳۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نباید به هیچ عنوان زیر بار حرف زور برویم حتی اگر قرار باشد از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، از همان ابتدا هم معلوم بود AFC و رئیس بحرینی‌اش عروسک خیمه شب‌بازی سعودی‌ها هستند. همان موقع که متولیان فوتبال آل سعود به بهانه واهی نبودن امنیت در ایران صدایشان را در بوق کرنا کردند تا گوش فلک را کر کنند.

همان زمان که علی کفاشیان و دیگران به این اتفاقات می‌خندیدند عربستان با کمک AFC نقشه‌های شومی کشیده بود، همان زمان که خیلی‌ها گفتند مقابل یاوه گویی‌های آل سعود کاری کنیم و دوستان فقط سکوت کردند.

حالا که AFC و شیخ سلمان باز هم نشان دادند رابطه خوبی با ایران ندارند و رایی صادر کردند که به ضرر امنیت کشور ما در عرصه بین‌المللی می‌شود چه اجباری وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا با این کیفیت حضور داشته باشیم.

برای همه ما مهمترین مسئله حفظ شأن و عزت ایران است، اگر قرار باشد به هر دلیلی این شأن و عزت خدای ناکرده لکه‌دار شود نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

بازی کردن با نمایندگان آل سعود در کشوری بی طرف یعنی مهره تأیید بر این مسئله که «ایران امن نیست». مسلما تمام تیم‌های ایرانی حاضر هستند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنند تا اینکه در کشوری دیگر میزبان عربستانی‌ها باشند.

مانند تمام سال‌های گذشته، مانند آن زمانی که انقلاب کردیم، 8 سال در جنگ تحمیلی از کشورمان دفاع کردیم، از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کردیم و زیر بار تحریم نرفتیم باید در این مسئله هم زیر بار حرف زور نرویم و ساکت ننشینیم، حتی اگر قرار باشد از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشیم.

در این شرایط وزارت امور خارجه که نشان داده در دیپلماسی بین‌المللی تبحر دارد باید دخالت کند و اجازه ندهد عزت و شرف کشورمان زیر سوال برود.

همه ایران منتظر عکس‌العمل محکم مسئولان ورزش کشورمان به این اقدام AFC هستند.

نوشته از میلاد اعظمی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *