رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گردان های واکنش سریع به یگانهای نیروی زمینی ارتش تزریق شد

10:45 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۲۷۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
صبح امروز با حضور امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش مراسم اختتامیه اولین دوره واکنش سریع و دومین دوره یگانهای تک تیرانداز نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نزاجا در پرندک برگزار شد.

گردانهای واکنش سریع به یگانهای نیروی زمینی ارتش تزریق شدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، صبح امروز با حضور امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش مراسم اختتامیه اولین دوره واکنش سریع و دومین دوره یگانهای تک تیرانداز نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نزاجا در پرندک برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ علی آراسته با بیان اینکه نیروی زمینی یک نیروی انسان محور است گفت: امروز به لحاظ چابک سازی نیروی زمینی نیاز به گردان های واکنش سریع و تک تیرانداز داشتیم که برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، این یگانها تاسیس و با حضور اساتید مجرب آموزش های لازم به آنها ارائه شده و مطمئن باشید که امروز این یگانها آمادگی مقابله با هر گونه تهدیدی را دارند.

وی اظهار داشت: این یگانها پس از طی آموزش ها و تجربه کافی به یگانهای مورد نیاز نیروی زمینی ارتش تزریق خواهند شد.

در ادامه سرهنگ ایرج تذکری فرمانده مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: این یگان مرکز و کانون اصلی آموزش کارکنان و غیور مردان ارتش می باشد که وظیفه اصلی آن دفاع از تمامیت ارزی است.

وی با اشاره به جنگ های نیابتی در اطراف کشور اظهار داشت: امروز که جنگهای نیابتی و گروه های تروریستی و صهیونیستی، منطقه و کشور ما را تهدید می کند یگان واکنش سریع یکی از یگانهایی می باشد که آماده مقابله با هر گونه عملیاتهای تروریستی در داخل کشور است.

گفتنی است کارکنان و گردانهای یگان واکنش سریع و تک تیرانداز به مدت 8 هفته شبانه روزی در مرکز آموزش واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در پرندک آخرین آموزشهای نظامی را طی کرده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *