رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حکایت عابر بانکهای بی مصرف در آستانه نوروز / وقتی بانکها در اوج کار مشتری را فراموش می کنند

10:34 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۲۶۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
این روزها کمتر عابر بانکی را در سطح شهر پیدا می کنیم که بتوان از آن خدمات مناسب از جمله دریافت وجه و نقل و انتقال را انجام داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، این روزها که مردم از هر روز دیگری بیشتر به دستگاههای کارت خوان و عابر بانکها نیاز دارند، بیشتر بانکها یا خدمات مناسب و به موقعی ارائه نمی کنند و یا کلا سیستم آنها قطع است.

بر اساس گزارش های میدانی میزان، روز گذشته بانک آینده، کشاورزی، ملت، نه خودپردازهای انها وجه به مشتریان پرداخت می کرد و نه مشتری این بانکها می توانست پول جا به جا کند.

در همین راستا امروز هم بانکهای ملت، سامان، سپه، ملی، مسکن، سرمایه، پارسیان، اقتصاد نوین، پاسارگاد در برخی از شعب نه عملیات جابه جایی انجام می دادند و نه پولی در دستگاه موجود بود.

آنچه مسلم است مشتری مداری که در تبلیغات اکثر این بانکها روی آن مانور داده می شود این روزهای آخر سال و در اوج نیاز مشتری به خدمات بانکی است که نمود پیدا می کند. فاکتور مهمی که برخی از بانکها این روزها از آن فاکتور گرفته اند.

گفتنی است آمادگی انعکاس توضیحات بانکها در مورد اختلالات اخیر در سیستم عابر بانکها را دارد و هر گونه جواب و توضیح آنها را بدون هیچ کم و کاستی منتشر خواهد کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *