رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسالت دستگاه قضایی، احقاق حق و اجرای عدالت است

19:20 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۷۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلین قدرتي گفت: ما در دستگاه قضایی رسالت احقاق حق و اجرای عدالت را داریم که بسیار سنگین است و بدون اقتدا به الگوهای شایسته ای همچون بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) توان تحقق آن را نداریم.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان شمالی، مراسم اخلاقی و فرهنگی دادگستری کل استان خراسان شمالی با حضور رییس کل دادگستری، اعضای شورای معاونین، روسا و دادستان های حوزه های قضایی به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلین قدرتي ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ما در دستگاه قضایی رسالت احقاق حق و اجرای عدالت را داریم که بسیار سنگین است و بدون اقتدا به الگوهای شایسته ای همچون بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) توان تحقق آن را نداریم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی دخت نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: باور ها، اخلاقیات و رفتارهای ما باید فاطمی باشد و اگر ما فقط به فکر اهداف مادی باشیم نمی توانیم موفق باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید حضرت فاطمه را بیشتر بشناسیم و آن را به نسل جوان بیشتر بشناسانیم تصریح کرد: کار در دستگاه قضایی سخت است، اما حلم و بردباری حضرت زهرا (س) باید الگوی ما باشد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی ادامه داد: بیشتر مراجعین به دستگاه قضایی به دنبال احقاق حق خود هستند و در برخی موارد عصبانی و ناراضی هستند که شما باید با صبر و بردباری پاسخگوی آن ها باشید و تکریم ارباب رجوع را انجام دهید .

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم در آستانه عید نوروز تحول روحی همراه با طبیعت در خود ایجاد کرده و سال نو را به خوبی آغاز کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *