زنده شدن نام هادی نوروزی در شب بررسی نحسی 90!

8:07 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۴۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برنامه 90 این هفته شب گذشته روی آنتن رفت.
به گزارش گروه ورزشی ، برنامه نود این هفته با محوریت بررسی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. 

* مسابقه پیامکی برنامه اختصاص به بهترین گل سال 94 داشت. گل‌های احسان حاج صفی، مهدی خیری، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و مرحوم هادی نوروزی جزو گزینه‌ها بودند که گل نوروزی با 70 درصد بهترین گل سال انتخاب شد.

* عادل فردوسی‌پور اشاره‌ای به فرا رسیدن سالگرد درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز کرد که سال گذشته در سانحه سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند.

* احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مهمان حضوری برنامه بود. این بازیکن در خصوص مصدومیت ابتدای فصل خودش و اینکه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه قصد نداشت هزینه‌های درمان او را بدهد، گفت: پرسپولیس دچار تغییر مدیریت شده بود اما طاهری این هزینه را پرداخت کرد.

وی در خصوص اینکه چرا همراه تیم فوتبال امید در مسابقات زیر 23 سال شرکت نکرد، گفت: من 5 روز قبل از اردوی بندرعباس تمرین نکرده بودم و این در حالی بود که در همه اردوها حضور داشتم. مسئله انضباطی نبود و هیچ مشکلی نداشتم. 3 روز قبل مسابقات زیر 23 سال آسیا خودم را برای رفتن به قطر آماده کرده بودم اما هیچ تماسی گرفته نشد. خودم تماس گرفتم و اعلام کردند که در لیست نیستم. این نظر خاکپور بود که من نباشم و به این تصمیم احترام می‌گذارم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حواشی مهدی طارمی عنوان کرد: مهدی بازیکن خوبی است و امیدوارم آقای گل شود. من از دوران کودکی عاشق علی دایی و علی کریمی بودم. باید از دایی تشکر کنم چون فوتبالم را مدیون او هستم.

* با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، فردوسی‌پور به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه هر بازیکنی که به برنامه نود می‌رود دچار نحسی این برنامه شده و مصدوم می‌شود، واکنش نشان داد و گفت که برخی از بازیکنان مانند مهدی رحمتی و رامین رضاییان با آمدن به این برنامه به موفقیت‌های خود ادامه دادند.

* بخش بعدی برنامه به مشکلات مالی نفت تهران اختصاص داشت. بازیکنان ضمن انتقاد از مسئولان باشگاه، اشاره کردند که برخی از بازیکنان نمی‌توانند صبحانه بخورند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم اعلام کرد که از مغازه‌داران قسطی خرید می‌کند.

* با توجه به اینکه از بینندگان خواسته شده بود که در ارتباط با برنامه‌های گذشته نود، «داب‌اسمش» های خود را برنامه ارسال کنند، در اواخر برنامه چند نمونه پخش شد.

طبق اعلام فردوسی‌پور آخرین برنامه نود جمعه شب پخش خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *