خدمات رسانی به 5 هزار آسیب دیده

2:40 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۲۷۵
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع 563 مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: 4 ‌هزار و 732 تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و 430 تن از حوادث نجات یافتند.
به گزارش گروه جامعه ،مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۲۹۱ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۳۹ مورد شهری، ۳۰ مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۲۷ مورد کوهستان، هفت مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.  
 
وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ ‌هزار و ۷۳۲ تن در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۷۳ تن در سیل و آب‌گرفتگی، یک‌هزار و ۱۱۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۶۱ تن در کوهستان، ۵۷ تن در حوادث شهری، ۱۱ تن در ریزش آوار، ۶ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.  
 
قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲ ‌هزار و ۱۵۵ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به یک‌هزار و ۵۸۸ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۴۹ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۶ تن در کوهستان، ۱۳ تن در حوادث شهری و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.  
 
 وی با اشاره به اسکان اضطراری ۷۵۱ تن در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع حوادث هفته گذشته ۴۳۰ تن از حوادث نجات یافتند که ۲۸۲ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۴۸ تن سرپایی درمان شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *