سعودی‌ها از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند/ عربستان به تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌ شدت تنبیه خواهد شد

16:06 - 24 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۷۲۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به سعودی‌ها هشدار می‌دهیم، از سکوت و خویشتنداری ایران بترسد و در صورتی‌ که عربستان به این تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌شدت تنبیه خواهد شد.
سعودی‌ها از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند/ عربستان به تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌ شدت تنبیه خواهد شد به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی اینستاگرامی با اشاره به جنایت‌ها و تجاوزگری‌های عربستان در سال‌های اخیر، به آنان هشدار داد خویشتنداری ایران همیشگی نیست.

 در پست اینستاگرامی رضایی آمده است:

عربستان از سکوت ایران بترسد

در دو سال اخیر، رژیم آل سعود دیوانه‌وار به  تجاوزگری‌هایی در منطقه دست‌زده است. میلیون‌ها نفر را آواره و ده‌ها هزار نفر را کشته و زخمی کرده است.

سعودی‌ها از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند/ عربستان به تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌ شدت تنبیه خواهد شد

اخیراً وزیر امور خارجه عربستان، کشور عراق را تهدید نموده است که نیروهای خود را از طریق بصره به سوریه خواهد برد! یعنی همزمان به عراق و سوریه تجاوز کند و خود را به مرزهای ایران برساند!

هرچند ما دشمن اصلی خود را آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانیم، اما به سعودی‌ها هشدار می‌دهیم: از سکوت و خویشتنداری ایران بترسد و در صورتی‌ که عربستان به این تجاوزگری‌ها ادامه دهد به‌شدت تنبیه خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *