مراقب باشیم بازیچه دستان نفوذ نشویم

5:05 - 24 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۴۰۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه پیام فاطمیه این است که مراقب باشیم بازیچه دستان نفوذ نشویم گفت: بیرون کردن شاه از کشور، ایجاد جمهوری اسلامی و رساندن این پرچم به دستان حضرت ولی‌عصر (عج) سه هدف اصلی قیام امام راحل (ره) بود.
به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب شامگاه روز شنبه در تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در شهرستان مهدی‌شهر در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شهرک فاطمیه مهدی‌شهر بابیان اینکه مسئله نفوذ دشمنان از زمان پیامبر اکرم (ص) مطرح بود اظهار داشت: نفوذ ورود پنهانی برای تغییر باورها و جایگزین کردن باطل به‌جای حق است.

وی با اشاره به هشدارهای پیاپی مقام معظم رهبری در خصوص مسئله نفوذ دشمنان در جمهوری اسلامی تصریح کرد: اینکه امام خامنه‌ای بارها راجع به مسئله نفوذ تذکر می‌دهند به سبب آن است که دشمن به‌صورت علنی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه بازی خوردن از نفوذ بسیار سهل و آسوده است افزود: خدا را شکر که ما در زمان پیامبر اکرم (ص) حضور نداشتیم زیرا یک عده‌ای بازیچه نفوذ شدند که تازه‌ مسلمان شده بودند و اکنون نیز باید مراقب باشیم بازیچه دستان نفوذ نشویم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باید مقدمه ظهور امام زمان (عج) باشد خاطرنشان کرد: حرکت امام راحل (ره) برای ایجاد انقلاب اسلامی برای رسیدن به سه هدف مهم و اساسی بود.

طائب افزود: بیرون کردن شاه از کشور، ایجاد جمهوری اسلامی و رساندن این پرچم به دستان حضرت ولی‌عصر (عج) سه هدف اصلی قیام امام راحل (ره) بود.

وی بابیان اینکه چون مکان ظهور امام عصر (عج) از مکه است باید زمینه‌سازی ظهور امام زمان را از مکه شروع کنیم و این مکان باید برای ایشان امن شود گفت: ریشه شرارت آل شرور و تروریست از اسرائیل است و اسرائیل این غده‌ای سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود است و نیاز به درگیری با آل شرور نیست و باید با آل یهود درگیر شد.

طائب بابیان اینکه شکست امام علی (ع) در جنگ صفین به‌واسطه عوامل نفوذی بود که خواستار بازگشت مالک اشتر از خیمه معاویه شدند افزود: امروز مالک اشتر زمان به خیمه معاویه نزدیک شده است و وزیر دفاع اسرائیل دو هفته گذشته در اظهاراتی بیان کرد که ما نگران حضور ایران در مرزهای اسرائیل هستیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه امروز دشمن به دنبال قطع پای حضور ایران در برخی مناطق جهان است اما با حضور ایران در سوریه مواجه شده گفت: امروز دشمن به دنبال بازگشت مالک اشتر زمان به خیمه است.

وی بابیان اینکه علت اینکه به جمهوری اسلامی تروریست می‌گویند زیرا جمهوری اسلامی دنبال از بین رفتن اسرائیل بوده و از حماس و حزب‌الله حمایت می‌کند افزود: اگر بخواهیم با آمریکا در خصوص مسائلی غیر از مسائل هسته‌ای مذاکره کنیم باید دست از حمایت سوریه و حزب‌الله و حماس برداریم و اسرائیل را تروریست ندانیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بابیان اینکه شکست عربستان سعودی در باتلاق یمن حتمی است خاطرنشان کرد: عاقبت عربستان نابودی است و آتش آل سعود در یمن دامن خود عربستان سعودی را می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *