پرداخت حقوقی کارگران شهرداری تا پایان امسال / تشکیل پرونده قضایی برای مدیران متخلف

1:15 - 23 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۲۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
زارعی گفت: شهرداری حقوق کارگران را تاکنون نداده است و آنها هر روز برای مطالبات خود به دادگاه مراجعه می کنند. بنابراین اگر تا قبل از عیدامسال شهرداری حقوق کارگران فقیر شهری را ندهد برای این سازمان پرونده قضایی تشکیل می دهیم و مدیران این سازمان را به عنوان متهم به میز محاکمه می کشانیم.
پرداخت حقوقی کارگران شهرداری تا پایان امسال / تشکیل پرونده قضایی برای مدیران متخلفبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، زارعی گفت: شهرداری حقوق کارگران را تاکنون نداده است و آنها هر روز برای مطالبات خود به دادگاه مراجعه می کنند. بنابراین اگر تا قبل از عیدامسال شهرداری حقوق کارگران فقیر شهری را ندهد برای این سازمان پرونده قضایی تشکیل می دهیم  و مدیران این سازمان را به عنوان متهم به میز محاکمه می کشانیم.

 رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه دفاع از حقوق بیت المال اظهارکرد: شهرداری موظف است حقوق کارگران را تا قبل از سال جدید پرداخت کند درغیراینصورت برای این سازمان پرونده قضایی تشکیل می دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداری حقوق کارگران را تاکنون  نداده است و آنها هر روز برای مطالبات خود به دادگاه مراجعه می کنند، بنابراین اگر تا قبل از عیدامسال شهرداری حقوق کارگران فقیر شهری را ندهد برای این سازمان پرونده قضایی تشکیل می دهیم  و مدیران این سازمان را به عنوان متهم به میز محاکمه می کشانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *