باقری: باز توانی محمدپور را آغاز کرده‌ایم/ برای عمل با پزشکان خارجی مشورت کردیم

14:23 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۱۱۱
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد آرنج ملی‌پوش کشورمان جراحی شده است.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص عمل جراحی دست سعید محمدپور اظهار داشت: محمدپور در ابتدا از کمیته پزشکی دلگیر بود که چرا عمل جراحی دستش انجام نمی‌شود. ولی این آسیب دیدگی خیلی نادر است و عمل جراحی در جهان خیلی کمتر انجام می‌شود. با توصیه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری قرار شد تا عمل جراحی دست محمدپورخارج از کشور انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که از زمان مصدومیت تا عمل جراحی دست سعید محمدپور مدت زیادی طول کشید، تاکید کرد: بخاطر تشکیل کمیسیون پزشکی با متخصصان داخلی و خارجی، برای عمل جراحی ایده ال روی دست محمدپور پروسه عمل جراحی بسیار طولانی شد. حتی برای این عمل نادر با پزشکان متخصص فرانسوی، آلمانی و آمریکایی مشاوره کردیم که عمل جراحی بهتری را روی دست محمدپور انجام شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص جراحی در ایران اظهار کرد: با جراحان و متخصصان خارجی مکالمه های زیادی داشتیم تا جراحی این وزنه برداری ملی پوش کشورمان به نحو احسن انجام شود که نهایتاً این عمل جراحی در داخل کشور توسط دکتررضا شهریار کامرانی انجام شد. پس از عمل نیز دکتر کامرانی از این عمل جراحی رضایت کامل داشت.

باقری در خصوص کارهای بازتوانی محمدپور برای بازگشت هر چه زودتر به وزنه برداری خاطر نشان کرد: از امروز هم بازتوانی سعید محمدپور برای بازگشت به میادین آغاز شده است. تمام تیم پزشکی بازتوانی از جمله متخصص تغذیه، روانشناس، بدنساز و فیزیوتراپ دست به کار شدند. گروه بازتوانی از هر لحاظ مراقبت‌های ویژه خود را خواهد داشت . حتی وزن بدنش را کنترل می‌کنیم تا عضلات محمد پور در این بازتوانی تحلیل نرود و تقویت شود. در ضمن اولین ویزیت پس از عمل جراحی هم دوشنبه توسط جراح صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *