ثبت نام از متقاضیان تورهای تهرانگردی در ایستگاه های اطلاع رسانی

19:30 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۶۰۷
شهردار منطقه 19 گفت: ایستگاه های اطلاع رسانی در جنوب شهر از مسافران و علاقه مندان به تورهای تهرانگردی ثبت نام می کند.
به گزارش ، پیمان قربانی با اعلام این خبر گفت: این تورها با هدف آشناسازی مسافران و  گردشگران با نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود و در راستای رفاه حال آنها ایستگاه های اطلاع رسانی که در 5 نقطه از جنوب شهر مستقر هستند از علاقه مندان ثبت نام می کنند. همچنین شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 نسبت به ثبت نام و بهره مندی از این تورها اقدام کنند.
 
وی افزود: به همین منظور بنرهای اطلاع رسانی در ایستگاه های اطلاع رسانی بوستان افرا، بوستان ولایت، حرم مطهر امام (ره)، عوارضی تهران قم و بوستان شهید کاظمی نصب شده است.
 
قربانی خاطرنشان کرد: تورهای نیم روزه از ساعت 9 تا 13 و 14 لغایت 18 به اماکنی همچون تهران قدیم، باغ پرندگان، گذر سی تیر، شمیرانات، نیاوران،آزادی، گلستان، شهرک سینمایی، سعد آباد، برج میلاد و سورتمه تهران  برگزار می شود.
 
همچنین تورهای یک روزه از ساعت 9 تا 16  شامل تورهای حرم (حرم شاه عبدالعظیم، جماران، حرم مطهر امام (ره) و امامزاده قاسم)، ری باستان، بهارستان، شمیرانات و اراضی عباس آباد اجرا خواهد شد.
 
به گفته شهردار منطقه در این تورها که طی ایام نوروز برگزار خواهد شد، میهمانان ضمن پذیرایی از بیمه، سرویس توریستی و راهنما بهره مند می شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *