رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهمترین دستاورد مسابقات قرآنی کسب رضایتمندی است

10:04 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۴۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت : مهمترین دستاورد استان یزد در این دوره از مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه کسب رضایت مأنوسین به قرآن از میزبانی این استان بود.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در مراسم تجلیل از مسئولان و اعضای کمیته های برگزاری مسابقات قران کریم قوه قضاییه گفت: اکثر قریب به اتفاق میهمانان حاضر در سومین دوره مسابقات قران کریم قوه قضاییه از میزبانی استان یزد ابراز رضایت کردند و آنچه برای ما ماندگار خواهد ماند همین جلب رضایت مأنوسین به قران کریم است.
محمدرضا عرشیان اظهار کرد : از زمان اعلام میزبانی استان یزد ، جلسات متعددی تشکیل و ساعت ها جلسه و کار میدانی جهت برگزاری این مراسم انجام گرفت تا در روز افتتاحیه ، مسابقات و اختتامیه ما کمترین نقصی را نداشته باشیم .
وی ادامه داد : تکاپو و تلاش مجموعه قابل تحسین و تقدیر است و اگر نبود نیات خالصانه اعضا در این زمینه شاید تحقق برگزاری خوب و با شکوه این دوره از مسابقات نیز امکان پذیر نبود.
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد ابراز کرد: در این مسیر همه با حضور میدانی و حضور در جلسات و با ارائه فکر و ایده و انتقاد و پیشنهاد ما را یاری کردند که امید است تمام این قلم ها و قدم ها مأجور درگاه الهی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد : بدون شک اگر اعلام میزبانی استان ها چنانچه زود تر اعلام گردد بدون تردید فرصت تعامل و هماهنگی های بیشتری با سایر سازمان ها و ادارات خواهد بود و این امر می تواند باز هم استان میزبان را برای برگزاری بهتر یاری دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *