هنجارهای جامعه باعث تراکم پرونده در دستگاه قضائی می‌شود

3:47 - 19 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۴۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همایش ابزارهای نوین ارتباطی و تاثیر آن بر خانواده ها با مشارکت معاونت فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی و دانشگاه پیام نور ارومیه با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، معاون فرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان غربی علی نژاد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: اخلاق های جامعه زمانی که شکسته شوند دستگاه قضائی با هنجارهای جامعه درگیر می شود و نسبت به این موارد واکنش نشان می دهد.

علی نژاد در ادامه سخنان خود افزود:  هنجارهای جامعه باعث تراکم پرونده در دستگاه قضائی می شود و حتی سازمانهای مرتبط با دستگاه قضائی با این چالشها درگیر می شوند.  بنابراین دستگاه قضائی با اخلاق های شکسته شده در جامعه برخورد کرده و آگاه سازی های لازم را با برگزاری چنین همایش هایی انجام می دهد.

معاون فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ضریب نفوذ اینترنت در ایران 50 درصد است و رو به افزایش هست و این نفوذ در خانواده ها به قدری در حال افزایش بوده که افراد خانواده ها از هم در حال دور شدن هستند. خداوند زن و مرد را ناقص آفریده و این دو با هم تکمیل می شوند و انسان کاملی به وجود می آید با دور شدن آنها جامعه انسانهای کامل خود را از دست می دهد.

علی نژاد در پایان سخنان خود اظهار داشت: مسیر اشتباهی که کشورهای غربی در گذشته رفته و آسیب های دیدند ما هم در حال رفتن به این مسیر های انحرافی هستیم و حالا باید به فکر این مشکلات باشیم پس با برگزاری چنین همایشهایی دستگاه قضائی وظیفه خود را نسبت به آگاه سازی قشر فرهیخته جامعه که اساتید و دانشجویان هست انجام می دهد تا اقدامات لازم در جهت جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *