تشکیل هسته‌های جهادی و فرهنگی

23:30 - 18 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۴۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در نشست با فعالان فرهنگی از تشکیل هسته های جهادی – فرهنگی در دادگستری این استان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: در اجرای گسترده فعالیتهای فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده آنان معاونت فرهنگی قوه قضائیه طرح تشکیل هسته های جهادی – فرهنگی با عناوین مختلف همچون هیات های مذهبی، امر به معروف و نهی از منکر، شوراهای اقامه نماز، دارالقرآن، عفاف و حجاب، ورزش ، حمایت از خانواده و اخلاق حرفه ای کرده است.

وی افزود: این هسته ها فعالیت های خود را به صورت خود سازمان ده و تحت سیاست های کلان و نظارت و حمایت معاونت فرهنگی برنامه ریزی و به انجام می رسانند.

حجت الاسلام نجفی هدف از تشکیل این هسته ها را نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی جهت فعالیتهای فرهنگی در میان کارکنان و خانواده آنان و سازماندهی نیروهای متدین متحول گرا به منظور ایجاد تحول فرهنگی در قوه قضائیه عنوان کرد .

وی ادامه داد: ضرورت انجام فعالیتهای فرهنگی و توجه به اخلاق و معنویت و تعالیم نورانی قرآن کریم در جامعه و مجموعه  های قضائی بیش از پیش مورد نیاز است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *