راه‌حل برون‌رفت از مشکلات در کشور عدم بخشی نگری است

20:10 - 18 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۱۱۷
عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مشکل کشور ما بخشی نگری است و اگر هر مسئولی به شورا بیاید و برای ما از مشکلات شهر بگوید اشک ما در می‌آید.

به گزارش گروه جامعه ، احمد حکیمی پور در تذکر پیش از دستور دویست و چهل و پنجمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه اگر بخشی نگری را کنار بگذاریم، مشکلات مملکت در غالب برنامه پنجم توسعه باید برطرف شوند، اظهار کرد: همه دستگاه ها باید وظایف شان را به درستی انجام دهند.

وی در واکنش به اینکه در جلسه علنی قبلی شورا به برخی اعضای اصلاح طلب به منظور تقدیر و تشکر از مردم تهران به واسطه حضور در انتخابات، از طرح برخی موارد در خصوص مردم شریف پایتخت انتقاد کرد و گفت: از هیئت رئیسه این انتظار می رفت که به اعضا وقت داده می شد تا شاهد اتفاقات هفته پیش نمی بودیم.

حکیمی پور با تاکید بر اینکه اعضای اصلاح طلب انتظار دارند از تریبون تهران بتوانند از مردم شهر به دلیل حضور تقدیر کنند، خطاب به رئیس شورای شهر گفت: بارها گفته شده که 50 درصد مردم تهران در انتخابات شرکت کردند، باید این سوال مطرح شود چرا آن 50 درصد دیگر شرکت نکردند. باید این عدم شرکت ریشه یابی شود.

وی با یادآوری اینکه نظام برای مردم است و هر کسی که در نظام زندگی می کند و شهروند شهر تهران است، باید حرمت شهروندان را حفظ کند، افزود: قضاوت کردن مردم کار درستی نیست و شهر بر نمی تابد که عبارت های بد در قبال مردم به کار برده شود.

حکیمی پور تاکید کرد: این اهانت ها بر خلاف سیاست های نظام است و باید تلاش کنیم مردم را که پشتیبان نظام هستند همیشه حمایت کنیم. زیرا مردم سرمایه های کشورند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *