مسئولیت افسران امنیتی سنگین است/ باید قیمت مزایده تبلیغات محیطی کارشناسی شود

6:00 - 16 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۶۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: افسران امنیتی در جلسات پیش از بازی حضور پیدا می‌کنند.در مجموع مسئولیت افسران امنیتی سنگین است.

غلامرضا بهروان در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد جلسه مسئولان سازمان لیگ با نمایندگان دادگستری اظهار داشت: قرار بر این شد که برای قیمت‌گذاری تبلیغات محیطی فصل آینده که از طریق مزایده برگزار می‌شود کارشناسان دادگستری نظر خود را بدهند.

وی ادامه داد: به همین منظور چند تن از نمایندگان سازمان لیگ به همراه کارشناسان دادگستری روز گذشته به ورزشگاه آزادی رفتند رفتند تا نظر کارشناسی خود را راجع به قیمت کف تبلیغات محیطی اعلام کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حضور افسر امنیتی یوفا در ایران خاطرنشان کرد: کلاس افسران امنیتی فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود و افسر امنیتی یوفا هم به ایران آمده است. قرار است در این کلاس مواردی که برای افسران امنیتی اهمیت دارد آموزش داده شود.

بهروان افزود: طبق قوانین جدید هر تیم باید یک افسر امنیتی داشته باشد،‌ وظیفه این افسر هم هماهنگی تمام مواردی است که به تیم و حتی هواداران مربوط است. این افسران که باید سابقه نظامی داشته باشند در جلسات پیش از بازی حضور پیدا می‌کنند.در مجموع مسئولیت افسران امنیتی سنگین است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *