رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم ارتقاء آموزش‌های تخصصی در نحوه تنظیم قراردادهای ملکی

13:54 - 15 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۵۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نامی گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از بروز آسیب‌ها و جرایم در حوزه مشاورین املاک ارتقا آموزش‌های تخصصی در خصوص نحوه تنظیم قراردادهای ملکی است.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاریی میزان، رسول نامی جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  استان سیستان و بلوچستان، در کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم ویژه مشاورین املاک زاهدان اظهار کرد: یکی از راههای پیشگیری از بروز آسیب ها و جرایم در حوزه مشاورین املاک ارتقای آموزشهای تخصصی در خصوص نحوه ی تنظیم قراردادهای ملکی است.

نامی با تشریح سازوکارهای قراردادهای ملکی افزود: وقتی متعاملین جهت انجام معامله به بنگاههای املاک مراجعه می‌کنند پس از انجام توافقات اولیه ، اولین اقدام آنها تنظیم قولنامه است. متصدی بنگاه املاک ضمن تسلط بر معانی شروط درج شده در قولنامه ها باید مفاد آن را به طرفین تفهیم کند زیرا بسیاری از مردم در زمان انجام معامله به شروط مندرج در قولنامه توجهی ندارند و متاسفانه همین عدم توجه مشکلات عدیده ای را پس از امضای قرارداد برای آنها ایجاد می‌کند.

نامی گفت :هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی متصدیان بنگاههای املاک ، شرایط عمومی تنظیم قراردادهاو اصطلاحات حقوقی مطرح در آن  است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *