رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

3 ساختمان اداری در حوزه‌های قضایی استان یزد در حال احداث است

1:15 - 14 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۹۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حبیبی گفت: در سه حوزه قضایی استان یزد، ساختمان دادگستری و دادگاه عمومی بخش در حال احداث است که عملیات ساختمانی آنها بین 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمدرضا حبیبی، در جلسه شورای معاونان دادگستری استان یزد با حضور معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: استان یزد یک استان کویری با مردمان سختکوش است که فرهنگ کار و تلاش در مردمان آن دارای قدمتی طولانی است و همین فرهنگ سبب شده این استان از کم‌حاشیه‌ترین استان‌های کشور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اوایل کار خود در مجموعه دادگستری استان یزد، برای به کارگیری نیرو در استان با مشکلاتی مواجه بودیم، عنوان کرد: 20 درصد پست های قضایی در مرکز استان یزد توسط قضات زن اشغال شده بود که با انتقال بانوان به معاونت‌های مختلف، توانستیم زمینه را برای جذب قضات جوان و افزایش بازده کار فراهم نماییم.

رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: در دو سه شهرستان دیگر استان یزد نیز غلبه قضات دادسراها با کارکنان زن است که اگر بتونیم امکانی فراهم کنیم که پست آنها را به معاون دادستان تغییر دهیم، امکان جذب قاضی فراهم خواهد شد.

حبیبی ادامه داد: در برخی دیگر از مناطق استان برای تأمین مسکن قضات شش دستگاه منزل سازمانی در حال احداث است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکید کرد: هدف ما رفع مشکلات مردم است و امیدواریم بتوانیم با کمک مجموعه کارکنان و قضات دستگاه قضایی، مشکلات مردم را رفع و رضایت آنها را جلب کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *