رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لغو مرخصی پایان سال سارقان حرفه ای در زندان

21:30 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۰۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
جمادی گفت: اقداماتی مانند کنترل سارقین حرفه ای و سابقه دار از طریق لغو مرخصی پایان سال سارقین حرفه ای که در زندان هستند ، فعال کردن گشت های انتظامی جهت جلوگیری از سرقت های شبانه را در دستور کار قرار دهیم و خود مردم نیز باید نکات ایمنی و حفاظتی را به صورت جدی رعایت کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر ، علی جمادی در هفتمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر با موضوع «اتخاذ تدابیر پیشگیرانه ویژه ایام نوروز» اظهارکرد :همه ارگان ها و نهادها باید در این ایام دست به دست هم بدهند تا بتوانیم نوروزی شاد و بدون دغدغه را برای هموطنانمان رقم بزنیم. همه دستگاه ها و در رأس همه دستگاه قضا در این خصوص وظایفی دارند که می بایست به آن عمل کنند تا این ایام را انشاءالله با کمترین مشکل سپری کنیم.

رئیس کل دادگستری بوشهر افزود: اقداماتی مانند کنترل سارقین حرفه ای و سابقه دار از طریق لغو مرخصی پایان سال سارقین حرفه ای که در زندان هستند ، فعال کردن گشت های انتظامی جهت جلوگیری از سرقت های شبانه   را در دستور کار قرار دهیم و خود مردم نیز باید نکات ایمنی و حفاظتی را به صورت جدی رعایت نمایند.

جمادی اظهارکرد: نیروی انتظامی باید تدابیری اتخاذ نماید تا در چهارشنبه آخر سال از هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت مردم و ایجاد مزاحمت برای آنان جلوگیری و با برهم زنندگان نظم و آسایش مردم برخورد لازم قانونی صورت گیرد و در این خصوص می بایست عوامل توزیع کننده مواد محترقه را شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: پلیس راهور می بایست با فعال نمودن گشت های خود خصوصا در سطح شهر با خودروهایی که ایجاد سد معبر نموده و یا آلودگی صوتی ایجاد می کنند و یا با حرکات نمایشی باعث اخلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می کردند برخورد لازم قانونی بعمل آورد.

جمادی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی با همکاری مرجع انتظامی گشت های مشترک جهت نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین خصوصاً در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنند و اداره کل پزشکی قانونی جهت تسریع در انجام وظایف قانونی خود و پاسخ به موقع به استعلام مرجع قضایی و یا معاینه احتمالی اجساد  و اشخاص ترتیبی اتخاذ نمایند که پزشکان کشیک در محل کار خود حضور داشته و در دسترس باشند و اداره کل ثبت اسناد و املاک در ایام نوروزی به منظور توقیف اسنادی که در راستای تودیع وثیقه از سوی مرجع قضایی اعلام می گردد کارکنان ذیصلاح خود را بعنوان کشیک تعیین کنند.  





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *