رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشتغال مولد و کارگاه‌های تولیدی در اندرزگاه نسوان فعال شوند

11:19 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۸۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حیات الغیب گفت: با اشتغالزایی مولد و نشسته برای زندانیان زن و توانمندسازی آنان، زمینه اشتغال آنان را پس از آزادی فراهم کنید زندانیان نسوان به حمایت بیشتری نیاز دارند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای فارس، حشمت الله حیات الغیب افزود: با استمرار جلسات در کمیته امور بانوان زندان‌های استان، ۹۰درصد مشکلات اندرزگاه نسوان مرتفع شده است.

مدیرکل زندان های فارس درادامه بیان کرد: اشتغال مولد به منظور درآمدزایی زندانیان زن و کارگاه های تولیدی در اندرزگاه نسوان فعال شوند.

وی تأکید کرد: با اشتغالزایی مولد و نشسته برای زندانیان زن و توانمندسازی آنان، زمینه اشتغال آنان را پس از آزادی فراهم کنید زندانیان نسوان به حمایت بیشتری نیاز دارند.

مدیرکل زندانهای فارس اظهارکرد: شغل درآمدزا برای زندانیان زن، نیازهای مالی آنان را رفع می‌کند و کمکی اقتصادی در بهبود وضعیت مالی خانواده آنان است و با کسب شغل و درآمد مطمئناً به سمت جرم مجدد بازگشت داده نمی شوند.

حیات الغیب افزود: علاوه بر کسب درآمد و اشتغالزایی برای آنان، مشغول شدن آنان در اندرزگاه ها در روحیه و نشاط آنان مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه جلسه از همکاری فرهاد سالاری مدیربنیاد تعاون زندانیان استان فارس و قاسم اسکندری مدیر زندان مرکزی شیراز و تلاش های اعضای کمیته و خدیجه ده بزرگی مشاور و دبیرکمیته اموربانوان زندانهای استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *