رسیدگی به 3 پرونده تخلف انتخاباتی / حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرد

19:20 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۰۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری از تشکیل 3 پرونده تخلف انتخاباتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده‌ها در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
رسیدگی به 3 پرونده تخلف انتخاباتی / حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کردحجت الاسلام و المسلمین علی مظفری در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی از تشکیل 3 پرونده تخلف انتخاباتی در استان خراسان رضوی خبرداد وگفت: رسیدگی به این پرونده ها در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در ادامه افزود: خوشبختانه با فعال بودن ستاد پیشگیری و جلسات متعدد در کمیته تخصصی تخلفات انتخاباتی بسیار کم بوده است و در حال حاضر امنیت بسیار مناسبی دراستان برقرار است.

وی بیان کرد: حضور گسترده و یکپارچه مردم در صف های طولانی انتخابات در شرایطی که چشم جهانیان به انتخابات روز هفتم اسفند ماه دوخته شده است خنثی کننده تمامی توطئه ها و تضمین کننده کیان نظام مقدس اسلامی است .

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: مردم با هدف قرب الهی و انجام تکلیف شرعی و ملی، با بصیرت و هوشیاری پای صندوقهای رأی حاضر شدند و یک بار دیگر بر تبعیت خود از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پیروی از خط امامت و ولایت تأکید کردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *