افشاردوست: سرانجام نتیجه مذاکرات و رایزنی‌ها را گرفتیم

16:30 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان با بیان اینکه برای عضویت ایرانی‌ها در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون آسیا (AVC) از مدت‌ها قبل رایزنی‌ها آغاز شده بود، گفت: حضور پنج ایرانی در کمیته های مختلف آسیا نتیجه این تعامل هاست.
به گزارش ، محمود افشاردوست افزود: با توجه به اینکه والیبال ایران از قدرت های برتر جهان محسوب می شود، طبیعی است که انتظار حضور بیشتر ایرانی ها در کمیته های مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه از مدت ها قبل تعامل با کنفدراسیون والیبال آسیا، فدراسیون های ملی کشورهای مختلف و مسئولین کمیته های کنفدراسیون آسیا را آغاز کردیم، گفت: در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در ریاض نیز برای این موضوع نشست های مختلفی با اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا داشتیم. رایزنی ها و مذاکرات فراوانی با مسئولین مربوطه داشتیم و بالاخره نتیجه آن را گرفتیم.
 
دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: البته انتظار فدراسیون والیبال ایران بیش از پنج سهمیه بود اما باز هم به این تعداد راضی هستیم و نسبت به دوره چهار ساله قبل شرایطمان بهتر شده است.
 
وی گفت: با توجه به اینکه والیبال ایران مسابقات مختلف و مهم جهان از جمله لیگ جهانی را به خوبی میزبانی کرده است، از نظر تجربه و توانایی اعضای خانواده والیبال ایران توانایی عضویت در کمیته های بیشتری دارند و برای افزایش این اعضا در آینده نیز باز هم تلاش خواهیم کرد.
 
افشاردوست تاکید کرد: متاسفانه برخی از نفرات پیشنهادی فدراسیون والیبال ایران همانند امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، هومن باقری رئیس کمیته روابط بین الملل و مرتضی افجه ای رئیس کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال به رغم شایستگی در بین این نفرات قرار نگرفتند.
 
کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) اعضای کمیته های مختلف خود را معرفی کرد که پنج ایرانی نیز در پنج کمیته آن تا سال 2019 قرار گرفتند.
 
فهرست پنج ایرانی عضو کمیته های کنفدراسیون والیبال آسیا به قرار زیر است:

غفار درخشنده رییس سازمان لیگ و مسئول رویداد های بین المللی فدراسیون والیبال ایران، عضو کمیته مسابقات
عبدالعظیم عزیزخانی رییس سازمان ساحلی فدراسیون ایران، عضو کمیته ساحلی
محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، عضو کمیته مربیان
مریم حسابی پرس آفیسر فدراسیون والیبال ایران در FIVB و AVC، عضو کمیته رسانه
رامین احمدی طباطبایی نیز عضو کمیته پزشکی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *