رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دنیا می تواند تجارب قضایی را از شما یاد بگیرد

15:10 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۱۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نماینده جدید یونیسف درایران با بیان اینکه دنیا می تواند تجارب قضایی را از شما یاد بگیرد، گفت: فعالیت های شما در مقیاس و معیار بین المللی است و شما تجربیات موفقی دارید که می تواند با دنیا تبادل شود و دنیا می تواند از شما یاد بگیرد.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، ویلیام پارکز نماینده یونیسف در ایران  دردیدار با معاونت حقوقی قوه قضاییه با اشاره به اصلاح قوانین گفت: با توجه به احترامی که برای دین اسلام قائل هستیم اصلاح قوانین اقدام بسیار چشمگیری بوده که با توجه به قوانین اسلامی و بین المللی اصلاحات در زمینه آیین دادرسی کیفری اطفال و نوجوانان صورت گرفته است.

وی افزود: امیدوارم لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس تصویب شود.

پارکز در ادامه بیان کرد: ظرفیت سازی قضات و کارمندان دادگاه ها اتفاق خوبی بود که توانستیم 2 هزار نفر از پرسنل دادگاه ها و قضات را در زمینه آیین دادرسی نوجوانان آموزش دهیم که واقعا به کودکان و نوجوانان به عنوان کودک و نوجوان توجه شود.

وی همچنین گفت: تیمی از قوه قضاییه کشورایران به کشور نیوزلند سفر کردند که این  اتفاق خوبی بود که دانش قضایی بین دو کشور مبادله شد،  علاقه شخصیم این است که موفقیت هایی که شما کسب کرده اید در صحنه منطقه ای و در دنیا به نمایش گذاشته شود زیرا فعالیت های شما در مقیاس و معیار بین المللی است و شما تجربیات موفقی دارید که می تواند با دنیا تبادل شود و دنیا می تواند از شما یاد بگیرد.

وی اضافه کرد: زمانی که یک قانون تدوین و در مجلس تصویب می شود نکته بسیار مهم اجرای قانون است و همه باید از این قانون مطلع باشند.

مورتزی نماینده قدیم یونیسف در ایران نیز اظهارکرد: درسال 2015 همکاری بسیاری خوبی با قوه قضاییه صورت گرفت و موفقیت های بسیار چشمگیری را کسب کردیم و امیدواریم که این همکاری ها ادامه یابد.

وی افزود: امضاء برنامه کاری سال 2015 که به عنوان تفاهم نامه ذکر شد درراس این همکاری ها  بود و تمام این نتایج چشمگیر در اثر اعتماد متقابل و شفافیت درکارها بدست آمد.

وی اظهارامیدواری کرد که درآینده همکاری های خوب یونیسف با قوه قضاییه ادامه داشته باشد.
مورتزی همچنین گفت: با خاطرات خوبی ایران را ترک می کنم و از همکاری چشمگیرتان با یونیسف تقدیر می کنم.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *