رصد فضای مجازی توسط دستگاه قضایی و دستگاه‌های مسئول

12:56 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۰۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرتضوی بر رصد فضای مجازی توسط دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های مسئول با تأکید بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تأکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، رئیس کارگروه پیشگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی بر رصد فضای مجازی توسط دستگاه قضایی و سایر دستگاههای مسئول با تأکید بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تأکید کرد.

سید امیر مرتضوی در یازدهمین جلسه کارگروه پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی ضمن تقدیر از اعضاء کارگروه افزود: در سایه کار جمعی تمامی دستگاهای مسئول و عضو کارگروه شاهد یک فضای مطلوب انتخاباتی با کمترین میزان تخلفات بوده ایم که از الطاف الهی است.

مرتضوی با اشاره به برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام شده، افزود: گزارشهای واصله به دبیرخانه کارگروه توسط کمیته ها و کارگروهها و کارشناسان به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و در هر مورد اقدامات قانونی صورت می پذیرفت در این زمینه به برخی مسئولان، نامزدها و ستادها تذکرات لازم ارائه و حتی با برخی افراد نیز برخورد انجام شد.

رئیس حوزه ریاست دادگستری خراسان رضوی با اشاره به استمرار فعالیت های ستاد و کارگروه پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی در این  استان تا پس از اعلام نتایج و اتمام فرایند برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: در این دوره مستندسازی بسیار خوبی از اقدامات مسئولان، نامزدها و ستادهای انتخاباتی انجام شد و براساس دستور رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد، اصل بر پیشگیری حداکثری و برخورد حداقلی قرار گرفت تا شاهد یک فضای مطلوب توأم با نشاط و شادابی اجتماعی باشیم.

 وی با غیرقانونی خواندن کارناوالهای تبلیغاتی افزود: قانون در این زمینه صراحت دارد و دستگاه های مسئول موظف و مکلفند با هرگونه جرم مشهود و مخل نظم و آسایش شهروندان برخورد کنند و دستگاه قضایی نیز مانند گذشته از اقدامات قانونی در این زمینه حمایت خواهد کرد. بنابراین با تجمعات غیرقانونی و خلاف شأن عمومی و شئون اسلامی برخورد خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *