آنهایی که از کی‌روش انتقاد می‌کنند نزدیک تیم ملی نیستند/ احتمال رفتنم به چین 50 - 50 است

7:00 - 04 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: احتمال رفتنم به چین 50 -50 است و همه چیز در 2،3 روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.
سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شریط این روزهای نفت اظهار داشت: بردن استقلال تهران و اهواز خیلی سخت بود،‌ مخصوصا بازی با استقلال که فشار زیادی داشت.

وی ادامه داد:ما از اول فصل درگیر بازی‌های آسیایی بودیم و بلافاصله هم که لیگ شروع شد. در کنار این مسائل در نیم‌فصل هم بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم. درست زمانی که همه تیم‌ها بازیکن جدید می‌گرفتند ما بازیکنان خوب‌مان را از دست دادیم. البته جوان‌های خوبی داریم که خیلی تلاش می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال نفت در باره پیشنهادی که از لیگ چین دریافت کرده هم گفت: پیشنهاد که وجود دارد و اتفاقا از تیم خوبی هم هست. چینی‌ها لیگ خوبی دارند و بازیکنان تاپ جهان به این لیگ می‌روند. چین مثل خیلی از کشورها نیست که بازیکنان بازنشسته را بگیرد. الان هم که 2 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

حسینی ادامه داد: احتمال رفتنم به چین 50 -50 است و همه چیز در 2،3 روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

وی در خصوص اعتراض‌هایی که کی‌روش در این چند روز انجام داده، خاطرنشان کرد: کی‌روش حرف حق را می‌زند، اصلا او حرف دل ما را زده. کی‌روش سال‌هاست برای داشتن کمترین امکانات می‌جنگد و الان هم جنگیدن او بیشتر شده. مگر می‌شود همینطوری به جام جهانی رفت؟

مدافع تیم ملی افزود: آنهایی که از کی‌روش انتقاد می‌کنند نزدیک تیم ملی نیستند و نمی‌دانند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. کی‌روش همیشه پیگیر کارهای تیم ملی و حل مشکلات تیم ملی بوده اما امکانات نیست. کجا ما زمین درست و حسابی داریم، ما تیم ملی ایران هستیم و بعد یک زمین درست برای بازی و تمرین نداریم. مگر می‌شود بودجه برای ترمیم زمین‌های ایران نباشد؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *