اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی نشود قوه مجریه آسیب می بیند

11:43 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۸۲۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای علمی جشنواره ملی همپا گفت: اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی نشود اولین بخشی که آسیب می بیند خود قوه مجریه است.

اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی نشود قوه مجریه آسیب می بیندبه گزارش خبرنگار سیاسی ، حجت الله عبدالملکی رئیس شورای علمی جشنواره ملی همپا در نخستین همایش ملی انتخابات و اختتامیه اولین جشنواره ملی همپا اظهار کرد: این گونه همایش ها برای ساری و جاری بودن فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه 2هزار اثر در حوزه ادبی، هنری ، فرهنگی و رسانه ای به این همایش ارسال شده است تصریح کرد: به طور حتم این گونه همایش ها می تواند در جهت رسیدن جامعه به وضعیت مطلوب تاثیر به سزایی داشته باشد.

رئیس شورای علمی جشنواره ملی همپا تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید دارند که بدون همدلی و همزبانی مردم برنامه های کشور پیش نمی رود از این رو یکی از اصول تحقق این امر تقوا است که باید در راس برنامه های مسئولین و مردم قرار گیرد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه ایراد و اشکال گرفتن از ادبیات ناصحانه و ویژگی های خیرخواهانه محسوب می شود تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی اجرایی نشود اولین بخشی که صدمه می بیند خود قوه مجریه است لذا دولت باید در این زمینه تدبیر ویژه ای را اتخاذ کند.

رئیس شورای علمی جشنواره ملی همپا تاکید کرد: خیلی ها در سال 94 به دولت کمک کردند که امیدواریم این روش نهادینه و دوباره تکرار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *