رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در بوشهر تشکیل نشده است

9:25 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
جمادی با بیان اینکه هیچ پرونده تخلف انتخاباتی دراستان بوشهر تشکیل نشده است، گفت: تاکنون بیش از 30 جلسه ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان ها تشکیل شده و این نشست ها برای رصد تخلفات انتخاباتی ادامه دارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، علی جمادی درهفتمین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دراستان بوشهر افزود: هیچ پرونده تخلف انتخاباتی دراستان بوشهر تشکیل نشده است.

رئیس کل دادگستری بوشهر اضافه کرد: فرمانداریها درکنار نیروی انتظامی با حفظ شور انتخاباتی در سطح استان از بسته شدن خیابانهای شلوغ و اصلی شهر جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: همچنین با گشت‌های ثابت در خیابانها از بروز تنش میان هواداران ستادهایی که نزدیک به هم هستند نیز پیشگیری شود.

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: همه دستگاههای اجرایی ذیربط برای حفظ امنیت، آرامش، برگزاری انتخاباتی باید با شور و گسترده تلاش و با اهتمام بیشتری به انجام وظیفه خود بپردازند زیرا هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

جمادی اظهارکرد: تاکنون بیش از 30 جلسه ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان ها تشکیل شده و این نشست ها برای رصد تخلفات انتخاباتی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: هرگونه تبلیغ غیرقانونی در سطح شهر باید به سرعت جمع آوری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده با رعایت قانون و کمترین تخلف تاکید کرد.

گفتنی است، استان بوشهر با یک میلیون و 32 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن و مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن به صورت همزمان در کشور آغاز شده است و تا پنجم اسفند ادامه دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *