چند درصد آمریکایی‌ها به آینده‌ خوشبین نیستند؟

8:49 - 02 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۲۲۲
۴۶ میلیون آمریکایی از کالابرگ‌های دولتی برای دریافت غذای رایگان استفاده می‌کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، تد کروز یکی از داوطلب های نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه  در گردهمایی انتخاباتی ایالت کارولینای جنوبی گفت 65 درصد از آمریکایی‌ها به آینده این کشور خوشبین نیستند که آماری بی سابقه در تاریخ آمریکاست.

چند درصد آمریکایی‌ها به آینده‌ خوشبین نیستند؟

مجری فاکس گفت: من اکنون از هر زمانِ دیگر در تمام عمر بزرگسالی‌ام، درباره از دست رفتن رؤیای آمریکایی نگران هستم. وی افزود: در حال حاضر، 95 میلیون شهروند آمریکایی در این کشور داریم که بیکارند. این رقم، از دهه‌ 70 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است. علاوه بر این، 50 میلیون آمریکایی در فقر بسر می برند. بر تعداد اقشار فقیر آمریکایی از زمان شروع ریاست جمهوری اوباما تا کنون، چند میلیون نفر اضافه شده است. هم اکنون 46 میلیون آمریکایی مجبورند از کالابرگ‌های دولتی برای دریافت غذای رایگان استفاده کنند.

تد کروز گفت: من هر روز صبح با این ترس از خواب بیدار می شوم که فرزندان ما در چه جهانی زندگی خواهند کرد؟ اگر ما به همین کارهایی که اکنون مشغول آن هستیم، همچنان ادامه دهیم، در خطر از دست دادن بزرگترین و بهترین کشور در تاریخ جهان قرار خواهیم گرفت. ما شاهد آن هستیم که حقوق شهروندی و مدنی ما که قانون اساسی آمریکا آن را تضمین کرده است، به تدریج در حال از بین رفتن است. ما شاهد از دست رفتن فرصت‌های اقتصادی در این کشور هستیم. امروزه، 65 درصد از آمریکایی‌ها بر این باورند که فرزندانِ ما زندگی بدتری از خودِ ما خواهند داشت. این آمارِ وحشت آور، که نشان‌دهنده‌ی نومیدی گسترده‌ی آمریکایی‌ها از آینده‌ی این کشور است، در تاریخ آمریکا بی سابقه است.

مجری فاکس نیوز ضمن تأیید سخنان تک کروز گفت: بدهی آمریکا در پایان دو دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، از هر زمانِ دیگر در تاریخ این کشور بیشتر خواهد بود.

کروز در بخش دیگری از این برنامه‌ی تالار شهر، در پاسخ به سؤال یکی از حضار درباره لزوم تقویتِ همزمانِ اقتصاد و ارتش آمریکا گفت: رونالد ریگان آنقدر اقتصاد و ارتش آمریکا را تقویت کرد که همه توجهات جهانی به سوی موفقیت‌های آمریکا جلب شد. از اینرو، در جنگ سرد، شوروی سابق شکست خورد و اقتصادِ آن ورشکسته شد و همین مسئله منجر به فروپاشی شوروی سابق و پیروزی آمریکا در جنگ سرد شد.

تد کروز افزود: من نیز قصد دارم دقیقاً همان کارِ ریگان را در دوران ریاست جمهوری خودم انجام دهم تا ما بتوانیم تروریسم را شکست دهیم. من در نظر دارم، نیروی‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش آمریکا، به علاوه تفنگداران دریایی آمریکایی را آنچنان تقویت کنم که بتوانیم داعش را صد در صد نابود کنیم.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *