رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصاویر جدیدی از تبلت 7 اینچی جدید سامسونگ لو رفت

14:40 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۷۹۵۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
کمپانی سامسونگ در حال حاضر بیشترین سهم از بازار گوشی های هوشمند جهان را در اختیار دارد و از شرکت های پیشگام در عرضه تبلت محسوب می شود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، بازار تبلت ها در سال 2015 و بر اساس آخرین گزارش ها با افت چشمگیری همراه بوده و خریداران تمایل چندانی برای استفاده از این محصول از خود نشان نمی دهند.

 

بر اساس جدیدترین گزارش ها، شرکت سامسونگ در حال ساخت تبلتی 7 اینچیست که هنوز نام دقیقی برای آن مشخص نشده و برخی آن را مدلی از تبلت های سری گلکسی تب A و برخی نیز آن را متعلق به خانواده تبلت های گلکسی تب E می دانند.

 

این تبلت قرار است به زودی رونمایی و در اواخر ماه مارس و یا اوایل آوریل با قیمت احتمالی 169 یورو در اروپا و با قیمتی تقریباً مشابه، روانه بازار سایر کشورهای جهان شود.

 

تا به امروز، خبرها و شایعات زیادی در خصوص این محصول به بیرون درز کرده است که با استناد به آن ها می توان انتظار محصولی با مشخصه های فنی زیر را داشت.

 

صفحه نمایش 7 اینچی


پردازنده چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتزی


فضای رم 1.5 گیگابایتی


حافظه داخلی 8 گیگابایتی


دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی


سنسور سلفی 2 مگاپیکسلی


باتری 400 میلی آمپر ساعتی


سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ


پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی

 

تصاویری که در ادامه می بینید منتسب به این تبلت است که امروز فاش شده است. بر این اساس می توان انتظار داشت که این محصول حداقل در دو رنگ و با طراحی زیبا و چشم نواز به دست علاقه مندان برسد.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


منبع: تک شات


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *