کارکنان حفاظت اطلاعات چشم بینای سازمان هستند

18:00 - 30 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۷۵۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگاه آموزشی پرسنل حفاظت اطلاعات و آمار و رایانه زندان‌های کردستان تحت عنوان «امنیت شبکه ها و آمار سازمانی» برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ، در این کارگاه یک روزه ضمن دعوت از یکی از مربیان کارآزموده اداره اطلاعات استان، مطالبی در خصوص توجه به نکات امنیتی در حفظ آمار و اطلاعات سازمانی به حاضرین آموزش داده شد.
 
در ادامه  رئیس اداره حفاظت اطلاعات و رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات زندانهای استان نیز هرکدام به بیان نکاتی پیرامون موضوع این کارگاه آموزشی پرداختند.
 
اسدالله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های کردستان پیش از برگزاری این کارگاه و در دیدار با کارکنان حفاظت اطلاعات و آمار و رایانه، سازمان زندانها را سازمانی خاص و آمار و اطلاعات موجود در آن را نیز دارای حسایست ویژه ای دانست و گفت: پرسنلی که در واحدهای یادشده مشغول به فعالیت هستند باید با تعامل و همکاری منسجم  در حفظ آمار و اطلاعات سازمانی کوشا باشند.
 
گرجی زاده مسئولین حفاظت اطلاعات را چشم بینای سازمان دانست و گفت: مسئولین حفاظت اطلاعات باید افرادی بردبار بوده تا به این ترتیب سایر کارکنان بتوانند مشکلات خود را به راحتی با آنان در میان بگذارند.
 
وی همچنین داشتن انگیزه را عامل مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی دانست و افزود: یکی از عوامل داشتن انگیزه در انجام امورات روزمره، برنامه ریزی و داشتن هدف در طول روز است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *