آموزش ساخت یک چک لیست بسیار ساده در برنامه "یادادشت" آیفون

10:13 - 30 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۷۳۳۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
داشتن یک چک لیست زیبا می تواند شما را در نظم و سامان دهی وظایف روزمره تان کمک کند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، اپلیکیشن یادداشت‌های اپل در iOS 9 با تغییرات زیادی همراه بوده است. در حال حاضر ویژگی‌هایی نظیر لیست‌های گلوله ای، عناوین، نوشتن به وسیله دست خط واقعی و اضافه کردن یک تصویر به این برنامه کاربردی اضافی گردیده است.

ساخت چک لیستی زیبا در برنامه یادداشت آیفون + آموزش

اما یکی از ویژگی‌هایی که شاید جز برنامه یادداشت اپل در خیلی از اپلیکیشن‌های دیگر یادداشت برداری نتوان آن را یافت، ایجاد یک چک لیست است. در واقع شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که یک لیستی از وظایف امروز خود را نوشته و پس از انجام هر کدام از انها تیک آن مورد را بزنید یا به عنوان مثال شما جهت خرید مواد غذایی به سوپر مارکت رفته اید، کافیست تا تلفن خود را در آورده و جلوی هر محصولی که در لیست آنها را جهت یادآوری نوشته اید، یک تیک بزنید ، حال در این گزارش قصد داریم تا شما را با ساخت یک چک لیست بسیار ساده در برنامه "یادادشت" آیفون آشنا نماییم. 

 آموزش ساخت یک چک لیست بسیار ساده در برنامه "یادادشت" آیفون

مرحله اول:

ابتدا اپلیکیشن Notes یا یاداشت‌ها را در آیفون خود اجرا نمایید. پس یک نوشته را ایجاد نمایید ، یعنی شما می‌توانید نوشته ی خود را بر روی حساب کاربری اینترنتی و یا بر روی حافظه دستگاهتان ذخیره نمایید. 

مرحله دوم:

در محلی که برای نوشته شما ایجاد شده است، کافیست تا بر روی کلید + در پایین و در سمت راست صفحه ضربه بزنید. پس از زدن ضربه ۴ آیکون در بالای صفحه کلید مجازی شما نمایان می‌شوند. برای ایجاد یک چک لیست کافیست تا گزینه "دایره درون تیک خورده" را لمس کنید تا یک دایره تو خالی در صفحه ایجاد گردد. سپس در جلوی دایره می‌توانید گزینه مورد نظر خود را بنویسید.


ساخت چک لیستی زیبا در برنامه یادداشت آیفون + آموزش

مرحله سوم:

 پس از خروج از حالت ویرایش، شما این قابلیت را خواهید داشت که هر کدام از نوشته‌های دلخواه را تیک بزنید.

ساخت چک لیستی زیبا در برنامه یادداشت آیفون + آموزش

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *