برگزاری جلسه هم اندیشی یگان حفاظت سازمان زندان‌ها با مدیرکل زندان‌های البرز

20:30 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۸۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه هم اندیشی یگان حفاظت سازمان با اداره کل زندانهای استان البرز برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها, دایره اجتماعی و روابط عمومی یگان حفاظت سازمان، هیأت اعزامی بازرسان یگان حفاظت سازمان در ادامه بازدید های خود از زندانهای استان البرز بازدید کرد.

جبار باقری مدیر کل زندان های استان البرز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از تیم بازرسی و شخص فرمانده یگان حفاظت سازمان که در جهت بهبود وضعیت، روند نظارتی شایسته ای را مد نظر قرار داده اند اذعان داشت: متأسفانه در مقطعی از زمان اینگونه بازدیدها و نظارتهای ستادی کم رنگ تر شده بود که با درایت فرماندهی یگان در چند ماه گذشته شتاب رو به رشدی را شاهد هستیم.

در ادامه سرهنگ محسن ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانها تصریح کرد: ما در حوزه اقدامات پیش دستانه ، پیش بینی و پیشگیری باید هنر اداره زندانها را به بهترین نحو ممکن اجرا نمائیم بدلیل اینکه در مراحل بعدی یعنی مقابله و برخورد و ترمیم و بازسازی و یا زمانی که دیگر کار از کار گذشته باعث ورود خسارات جبران ناپذیری بر پیکره سازمان می شود.

وی در ادامه افزود: استان البرز علیرغم نزدیکی به پایتخت ، استانی نوپا و دارای مشکلات عدیده ای است و انتظار می رود که با همت مضاعف و روحیه جهادی مدیر کل استان که از مدیران برجسته و با سابقه سازمان می باشند تعامل هرچه بیشتری را در حوزهای امنیتی و انتظامی شاهد بوده و در سطوح مختلف آن اداره را به پیشرفت قابل توجه و مطلوبی برسانند.

سرهنگ ایزد خواه پیما گفت: کلیه سیاست ها و هدف گذاری برنامه های راهبردی می بایستی با تدابیر عالمانه دکتر جهانگیر ریاست محترم سازمان زندانها که کراراً در جلسات به این مهم اشاره و تأکید می نمایند هم راستا و هم خوانی داشته باشد .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *