دلخوش کردن به تسلیحات بیگانگان در حوزه دفاعی ایران جایی ندارد

9:43 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۶۷۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دلخوش کردن به جنگ افزارها، اطلاعات، معاهدات و تسلیحات بیگانگان در حوزه دفاعی ما جایی ندارد عنوان کرد: سازمان دفاعی و نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و بسیج این راهبرد را مد نظر خود قرار داده اند.
دلخوش کردن به جنگ افزارها، اطلاعات و تسلیحات بیگانگان در حوزه دفاعی ایران جایی نداردحسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار داشت: در حوزه دفاعی امنیتی جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه حرف و حدیثی، برترین کشور منطقه است و این امر به سبب آن است که راهبرد دفاعی مان را درست انتخاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه وقتی راهبردمان را درست انتخاب کنیم با تلاش و کوشش می توانیم بهترین تاکتیک را نیز برگزینیم گفت: راهبرد دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دکترین دفاعی و بازدارندگی و همچنین استقلال کامل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلخوش کردن به جنگ افزارها، اطلاعات، معاهدات و تسلیحات بیگانگان در حوزه دفاعی ما جایی ندارد عنوان کرد: سازمان دفاعی و نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و بسیج این راهبرد را مد نظر خود قرار داده اند.

نجابت همچنین با اشاره به پیشرفت صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر گفت: در برخی از حوزه های مهم و استراتژیک دفاعی همچون موشکی و پهپاد، بدون تردید جزو ده کشور برتر جهان هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: چون راهبردمان در حوزه دفاعی و امنیتی راهبردی صحیح بوده و انگیزه های بالا و مخلصانه ای در این عرصه وجود داشته است توانسته ایم خود را به سطح قدرتمندترین کشورهای جهان در حوزه دفاعی و امنیتی برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *