صدای بوق بنزی در جاده مخصوص پیچید/ تفاهم نامه ایران خودرو و بنز نهایی شد

12:26 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۶۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مديرعامل شركت ستاره ايران گفت: دور جديد همكاری ما با بنز در حوزه خودروهای سواری شروع شد و به تدریج محصولات مختلف بنز از طریق شرکت ستاره ایران عرضه می شود.
صدای بوق بنزی در جاده مخصوص پیچید/ تفاهم نامه ایران خودرو و بنز نهایی شدبه گزارش علی نمكين مديرعامل شركت ستاره ايران گفت: دور جديد همكاري ما با بنز در حوزه واردات خودروهای سواری این شرکت شروع شد.

اسفان بامن، مدير آسيا و خاورميانه بنز هم با اشاره به همكاري مناسب اين شركت با ايران خودرو گفت: بسيار خوشحاليم كه دوباره از طريق شركت ستاره ايران اين همكاري  با ایران خودرو مجدد آغاز مي شود.

وي ادامه داد: بعد از برداشته شدن تحريمهافضاي مناسبي براي ادامه همكاري ايجاد شد و در همين زمينه مذاكرات زيادي انجام با طرف ایرانی انجام گرفت.

در ادامه نمکین، مدیرعامل شرکت ستاره ایران گفت: ايران خودرو به عنوان بزرگترين خودروساز خاورميانه همكاري خود را در حوزه واردات و مونتاژ محصولات مخلف با بنز گسترش خواهد داد.

وي ادامه داد: به زودي محصولاتي كه از بنز و از طريق شركت ستاره ايران در بازار عرضه مي شود معرفي و قيمت گذاري خواهد شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سال آينده بين ١٥٠٠ تا ٢ هزار خودرو در كلاسهاي مختلف وارد کشور و عرضه مي شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *