رونمایی از لامپ اشعه ایکس در شیراز

20:24 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۳۷۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رونمایی از لامپ اشعه ایکس در این شهر برای نخستین بار در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،محمدهادی ایمانیه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بیمارستان شماره 2 نمازی شیراز که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار فارس صورت گرفت، اظهار داشت: 189 پروژه درمانی بااعتباری افزون‌بر 200 میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفرانس امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هشت مرکز درمانی در شیراز، استهبان، بیضا، آباده، داراب، داریون، قادرآباد، 80 تخت ویژه بیمارستانی، 12 بلوک زایمانی، 10 پایگاه اورژانس و 14 مرکز بهداشتی درمانی ازجمله این طرح‌های درمانی است.

ایمانی ادامه داد: 24 خانه بهداشت، 25 خانه پزشک، 26 مورد حصارکشی و محوطه‌سازی از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز توسط وزیر بهداشت از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: رونمایی از لامپ اشعه ایکس که برای نخستین بار در کشور از سوی دانشگاه علوم پزشکی این شهر طراحی و تولیدشده، نشان از توانمندی این دانشگاه دارد که با تولید انبوه آن قادر به صادرات به دیگر کشورها نیز خواهیم بود.

ایمانیه در مورد عملیات اجرایی بیمارستان شماره 2 نمازی شیراز بیان داشت: این بیمارستان با یک‌هزار و 200 تخت و هزینه اولیه 8 میلیارد تومانی یکی از بیمارستان‌های هوشمند در کشور می‌شود که قادر خواهد بود علاوه‌بر ارائه خدمات درمانی به بیماران داخلی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: زمین این بیمارستان دارای معارض‌های اندکی بوده که با پرداخت حق‌وحقوق آنان این مشکل نیز برطرف شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *