شکست نمایندگان ایران مقابل تیم‌های اتریش، آلمان و بلژیک

17:13 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۳۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سه تیم والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی کیش برابر حریفان‌شان مغلوب شدند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین میزبانی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی از 26 بهمن ماه در جزیره کیش آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

در این چارچوب سه تیم ایران در دومین دیدار خود در جدول اصلی این رقابت‌ها برابر تیم‌های اتریش، آلمان و بلژیک مغلوب شدند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم ایران (وحید نیکوفر - عبدالعزیز امانیان) که در مسابقه صبح مغلوب آلمان شده بود، در دومین مسابقه به مصاف لهستان (مسیج کوسیاک - مسیج رادول) رفت و 2 بر صفر با امتیازهای (21 بر 9) و (21 بر 14) مغلوب این تیم شد.

دومین تیم ایران نیز در دومین بازی خود عصر امروز به مصاف آلمان رفت. در این مسابقه که از گروه چهار برگزار می‌شد، تیم ایران متشکل از صابر هوشمند و عباس پورعسگری برابر تیم آلمان (استفان ویندشایسف - سباستین فوچس) در دو ست متوالی با امتیازهای (21 بر 15) و (21 بر 16) مغلوب شد تا دومین شکست خود را تجربه کند.

همچنین تیم ایران (عبدالحامد میرزاعلی - ابراهیم سنسبیلی) در دو ست متوالی و با امتیازهای (21 بر 17) و (21 بر 15) مغلوب تیم بلژیک متشکل از دریس کوکلکورن و تام ون والی شد تا دومین شکست خود را تجربه کرده باشد. این دیدار در گروه دوم برگزار شد.

چهارمین تیم ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) نیز که در گروه هشتم هستند و صبح چین را شکست دادند، در حال حاضر به مصاف ترکیه رفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *