حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

17:46 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۳۴۷
ناتاشا می تواند داخل بدن دیگران را ببیند!+ عکس، گوینده خبر صدا و سیما سکته کرد +عکس+ دلیل فرود اضطراری هواپیما در اصفهان، قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه فضای مجازی  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

ناتاشا می تواند داخل بدن دیگران را ببیند+ عکس

یک دختر روس ادعا می‌کند با اشعه‌ای که در چشمانش وجود دارد به راحتی می‌تواند اعضای داخلی بدن انسان‌ها را ببیند و گاهی بهتر از خود پژشکان بیماران را تشخیص دهد. دختری روسی به نام ناتاشا در سال 1987 به دنیا آمده و هم‌اکنون در مرکز بیماری‌های خاص بیمارستان مسکو مشغول کار است.

او در برابر نگاه‌های ده‌ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که برای مشاهد توانایی او به روسیه رفته بودند، گفت:‌ «کنار مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان فهمیدم چشمانم جور دیگری می‌بیند. در کمال حیرت متوجه شدم می‌توانم اعضای داخلی بدن مادرم را ببینم. بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضای بدنش در چه حالتی هستند و چطور کار می‌کنند.

از آن به بعد دیگر چشم‌های من به حالت عادی بدن‌ انسان‌ها را نمی‌بیند، چون می‌توانم برای چند ثانیه اندام‌های درونی بدن آنها را به صورت رنگی ببینم و حتی وضعیت آنها را تحلیل کنم. من خودم نام این نوع نگاهی که دارم، دید پزشکی گذاشته‌‌ام.» ناتاشا دمکینا در سال 2003 به لندن دعوت شد و در پی آن به نیویورک و توکیو هم سفر کرد.

برای اثبات درستی گفته‌های ناتاشا، جمعی از پزشکان روسیه تصمیم گرفتند آزمایش‌هایی روی او انجام دهند. آنها از این دختر خواستند تا هرچه در معده یکی از پزشکان حاضر می‌بیند، روی کاغذ نقاشی کند. چیزهایی که ناتاشا در این آزمایش می‌کشید و ادعاهایی که می‌کرد، بسیار حیرت‌آور بود.

او در نقاشی جای زخم معده دکتر را به‌خوبی نشان داده بود و در جواب پزشکی که اصرار داشت یکی از افراد حاضر به مبتلا به سرطان معده است، پاسخ داد که فقط چیزی شبیه یک کیست را در معده او مشاهده می‌کند. البته همیشه هم تشخیص‌های این دختر نوجوان درست از آب در نمی‌آید.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

گوینده خبر صدا و سیما سکته کرد +عکس

رضا حسین زاده (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۴ - محلهٔ مولوی تهران) یکی از گویندگان اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

او علوم سیاسی را تا لیسانس در دانشگاه استانبول ترکیه خوانده و کارشناسی ارشد ژورنالیستی را نیز در مرحله پایان‌نامه، نیمه‌تمام رها کرده است. با این حال صدایش باعث شده از 19 سالگی و خیلی زودتر از این ترقی‌های تحصیلی به خبر راه یابد. وی 3 سال پیاپی جوایزی را از جشنواره خبر و برنامه‌های سیاسی ـ که قبل‌تر برگزار می‌شد ـ را بدست آورده است.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

دلیل فرود اضطراری هواپیما در اصفهان

به گزارش ایسنا، پرواز شماره ۴۰۳۵ هواپیمایی زاگرس که شب گذشته مشهد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد. فرودی که علت اصلی آن ناراحتی قلبی یک مسافر بوده است. جعفر زاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن رد نقص فنی هواپیما در پرواز ۴۰۳۵ مسیر مشهد- اهواز هواپیمای زاگرس گفت: هواپیمای مذکور ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه عصر دیروز فرودگاه مشهد مقدس را به سمت اهواز ترک کرد و ساعتی بعد در طول پرواز یکی از مسافران خارجی دچار ناراحتی قلبی شد که پس از انجام کمک های اولیه مهمانداران و پزشک پرواز، خلبان پرواز مذکور اولویت را در انجام فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان تشخیص داد. به گفته وی این هواپیما در ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری داشته و مسافر پرواز به بیمارستان اعزام و از خطرات احتمالی نجات یافت.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست

به گزارش عصر ایران، بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» که متاسفانه به بیماری پارکینسون مبتلاست، گفت: سلامتی نعمتی است که باید قدر آن را دانست و تا انسان به بیماری مبتلا نشود، قدردان این نعمت خداوند نیست. وی که توان مصاحبه را نداشت، برای همه عوامل سینما و مردم آرزوی سلامتی کرد و از مسئولانی که در این مدت به عیادتش آمده بودند تشکر کرد. ملکه رنجبر از اولین پایه‌گذاران تئاتر در سال ۱۳۱۷ در رشت است و زیر نظر پدرش عبدالله رنجبر، تعلیم بازیگری دید. وی سابقه اجرای زنده تلویزیون و همچنین گویندگی رادیو را نیز دارد.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!


قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران

تسنیم به نقل از اسپوتنیک نوشت: نایب رئیس شرکت روسی «متحده موتورسازی» اعلام کرد: تحویل 100 فروند هواپیمای مسافربری سوپرجت سوخو تنها پس از تایید تولیدکنندگان آمریکایی قطعات هواپیما امکان‌پذیر خواهد بود.

ولادیسلاو ماسالوف، در نمایشگاه هوایی سنگاپور گفت: محدودیت رسمی در ارتباط با امکان تحویل هواپیماهای مسافربری سوخو پس از لغو تحریم‌ها وجود ندارد، اما با این‌حال با توجه به اینکه برخی از تجهیزات در آمریکا تولید می‌شود، به اجازه شرکتهایی که تأمین‌کننده آنها به‌شمار می‌رود، نیاز است؛ اما این یک فرآیند رسمی است.وی به این مسئله اشاره کرد که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته بازار بالقوه برای تأمین هواپیماهای مسافربری به ایران حدود 100 فروند است.روسیه امیدوار است پس از تایید تولید‌کنندگان آمریکایی قطعات هواپیما، ۱۰۰ فروند هواپیمای مسافربری سوخو سوپرجت را به ایران تحویل دهد.ماسالوف در این باره گفت: ما یک کارگروه ایجاد کرده‌ایم... زیرا این کار نه تنها مربوط به تأمین هواپیماست، بلکه به تمایل برای بومی کردن تولید تجهیزات در آنجا (ایران) نیز مربوط می‌شود.

عکس/ خنک‌ترین کفش دنیا

به گزارش صراط، گیوه از سالیان دراز مخصوص استان های گرمسیری بوده است پاپوشی که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بهترین و خنگ‌ترین کفش جهان معرفی شد، اما این هنر نیز این روزها حال خوشی ندارد و با بی مهری روزگار می‌رود تا آخرین روزهای عمر خود را سپری کند.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

مهر نوشت: رئیس اتحادیه باغداران ضمن اعلام نرخ‌های میوه‌های وارداتی غیر رسمی و قاچاق در میدان مرکزی تره بارتهران، گفت: عده‌ای «دلال صفت» با رابطه بازی به تولیدکشور و تولیدکنندگان ایرانی خیانت کرده‌اند.مجتبی شادلو درباره وضعیت قیمت میوه‌های وارداتی غیر رسمی و قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران اظهارداشت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم شبرنگ، هلو و آلو زرد خارجی از ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، گیلاس از ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان، انگور از ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار تومان، انبه از ۱۴ هزار تا ۲۰ هزار تومان و سیب سبز فرانسوی ۱۸ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه باغداران ایرانی رو به نابودی هستند، گفت: قیمت سیب سبز فرانسوی در میدان مرکزی ۱۸ هزار تومان است در حالی که کیفیت این میوه اصلا با انواع داخلی آن قابل مقایسه نیست؛ سیب‌هایی در داخل کشور تولید می‌شود که نظیر آنها در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.رئیس اتحادیه باغداران تصریح کرد: قیمت بهترین سیب قرمز ایرانی در مراکز عمده فروشی از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و مرغوب‌ترین سیب زرد از ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.شادلو با اشاره به اینکه عده‌ای «دلال صفت» با «رابطه بازی» به تولید کشور و تولیدکنندگان ایرانی خیانت کرده‌اند، افزود: قیمت کیفیت پرتقال‌های مصری و نارنگی‌های پاکستانی وارد شده به هیچ عنوان قابل مقایسه با تولیدات داخلی نیست، به عنوان مثال نارنگی‌های وارد شده بی‌کیفیت، کم آب و پر از هسته هستد اما با قیمتی حدود ۶ تا ۷ هزار تومان در مراکز عمده فروشی عرضه می‌شوند، این در حالی است که همین الان هرکیلوگرم نارنگی فارس ‌با کیفیتی به مراتب بالاتر حدود ۳ هزار تومان است.

تصاویر/ سفره ماهی غول پیکر

«ادواردو بارتو پینهیرو» عکاس 41 ساله برزیل با سفر به عمق 41 متری دریا در سواحل مکزیک، تصاویر زیبایی از این سفره ماهی غول‌پیکر که در حدود 7 متر طول دارد گرفته است. تصاویر نشان می‌دهد بر روی بدن این سفره ماهی سیاه و سفید، تصویری شبیه جمجمه انسان نقش بسته است.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

گوش زنده‌ انسان ساخته شد +عکس

به گزارش مشرق، دانشمندان قبلا هم توانسته بودند از سلول‌های زنده به عنوان ماده‌ی خام چاپگرهای سه بعدی استفاده کنند و بعضی بافت‌ها را بسازند. با این حال بافت‌هایی که چاپ می‌کردند خیلی ریز و ناچیز بودند، چرا که ساختارهای بزرگتر سلولی خیلی زود از هم می‌پاشند و معمولا سلول‌هایی که در عمق بافت قرار دارند بر اثر کمبود اکسیژن می‌میرند. در حقیقت اگر قطر بافتی که آن‌ها چاپ می‌کردند از 0.2 میلی‌متر بیشتر می‌شد، سلول‌ها بر اثر کمبود اکسیژن و مواد مغذی از بین می‌رفتند. ولی اکنون دانشمندان از نوعی فناوری جدید به نام «چاپگر یکپارچه‌ی بافت-اندام» (ITOP) استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود بتوانند اندام‌هایی مثل لاله‌ی گوش را در ابعاد واقعی بسازند و در عین حال همه‌ی سلول‌های آن زنده بمانند.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

هواپیمای بدون سرنشین ویژه نگهبانی از خانه +عکس

به گزارش مهر، شرکت آمریکایی «Eighty Nine Robots» قصد دارد هواپیمای جدید بدون سرنشینی را تولید کند که فقط در فضای خانه قابلیت متصل شدن به کاربر خود از هر نقطه جهان را داشته باشد. زمانیکه این هواپیمای بدون سرنشین به Wi-Fi خانه متصل می شود می تواند با گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل iOS و گجت های آندروید ارتباط برقرار کند.

این هواپیما دارای یک دوربین است که می تواند تصاویر را به صورت آنلاین به کاربر خود ارسال کند و برای نظارت بر روی پرستار بچه، کنترل غذا بر روی گاز و ... مورد استفاده قرار گیرد.

شارژ کامل باتری این هواپیما یک ساعت زمان می برد و می تواند به مدت یک روز کار کند.

همچنین برای این هواپیما گاردهای نرمی به منظور محافظت از پره های آن تعبیه شده است تا در هنگام پرواز در خانه در بر خورد با اجسام شکسته نشوند.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!

کامیون عجیب داعش برای بمب گذاری+ عکس

نظامیان ارتش عراق در الرمادی کامیون عجیب داعش که برای بمب گذاری ساخته شده است را کشف کردند.

حال بازیگر «زیر آسمان شهر» خوب نیست/قصد روسیه برای تحویل ۱۰۰ سوخو به ایران/گیلاس ۸۰ هزار تومانی هم آمد!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *