تاکنون هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در استان گلستان ثبت‌ نشده است

8:41 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۲۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
هاشمیان با بیان اینکه تاکنون فضای انتخاباتی استان آرام بوده است، گفت : تنها 20 مورد تذکر به برخی نامزدها داده شد که به‌ سرعت موارد مورد تذکر رفع شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، به منظور پیشگیری از بروز جرم و تخلف انتخاباتی در این استان همایش انتخابات – مشارکت – امنیت و اقتدار برگزار و بایدها و نبایدهای تبلیغات را برای کاندیداها و مسئولان ستادهای انتخاباتی شان  تبیین کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که تا کنون فضای انتخاباتی استان آرام بوده است گفت : تنها 20 مورد تذکر به برخی نامزدها داده شد که به‌ سرعت موارد مورد تذکر رفع شدند.

هادی هاشمیان با اشاره به تشکیل ستادهای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در همه ی حوزه های قضایی استان افزود : تاکنون 57 جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان گلستان تشکیل‌شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که تشکیل این ستادها سلامت انتخابات را تضمین می‌کند تاکید کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی برای کم کردن شور انتخاباتی نیست .

هاشمیان همچنین از فعال شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان هم خبر داد و گفت : این شعب در طول شبانه روز آماده اند،  پرونده ی تخلفات و جرایم انتخاباتی را خارج از نوبت و به صورت فوق العاده رسیدگی می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود حضور اقوام مختلف در استان گلستان را یک غنیمت برشمرد و گفت : نامزدها باید در نظر داشته باشند که از اختلاف و تفرقه‌افکنی بین اقوام پیشگیری کنند.

وی با بیان این که مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای ، پیوند ناگسستنی خود با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت افزود : ما نیز به عنوان مسئولان این نظام ، همه تلاش خود را برای خدمتگزاری به این مردم به کار می گیریم .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *